Skip to main content
Vraag

Complimenten voor monteurs die vandaag heldenwerk hebben verricht

• August 15, 2025
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Beste KPN,

voor mijn(en buren) nieuwbouw woning(en) zijn meerdere monteurs geweest met conclusie “we kunnen de kabel niet vinden, we geven het op, stuur maar iemand anders”.

Na veel stroef contact met KPN geprobeerd te hebben om helderheid en betere communicatie te krijgen, en daar op vast te komen zitten met het vooruitzicht dat dit nog mogelijk weken zo niet maanden had kunnen duren, waren vandaag twee monteurs bij de buren bezig, die het ook geregeld hebben bij mij vandaag tot zelfs in de nacht hard door te werken, waarna ze nog 2 uur naar huis moesten rijden, om mijn internet vandaag aan te hebben kunnen sluiten.
Na veel graven hebben ze uiteindelijk een rampwerk van kabels van andere providers gemengd met de kabels van KPN in de grond kunnen vinden, en dit vlechtwerk hebben ze kunnen ontrafelen, waarna ze met veel precies werk in mijn meterkast mijn internet aan hebben kunnen sluiten.
Via het KPN (netwerk) klantenservice systeem werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, maar deze twee hebben het vandaag met vakkundigheid voor elkaar gekregen.
Hoe krijg ik deze complimenten via jullie systeem bij de monteurs als extra bedankje voor het helden werk wat ze vandaag hebben verricht, zodat dit bij jullie ook in het systeem staat hoe goed werk deze mensen hebben verricht?
In mijn profiel is als het goed is alles inclusief (nieuw/huidig) adres ingevuld, en ik heb eventueel de namen van de twee monteurs(C.M. en C.H.) als dat nodig is, maar ik zou ze graag nogmaals via KPN willen bedanken voor wat ze vandaag voor elkaar gekregen hebben voor mij, en ze nogmaals bedanken voor hoe veel hun werk voor mij heeft betekend.
Kunnen jullie mij daar bij helpen?

mvg,
de ijsjesman uit Sas

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@SasDude . Welkom hier.

Heel fijn dat je de tijd neemt om hier zo’n mooi bericht over te schrijven.

Als het installatiemonteurs waren kan ik ze namens jou bedanken.  Helaas heb ik geen gegevens van Netwerk monteurs. 

Ik stuur je even een privébericht. Kun je daar dan op reageren?