Skip to main content

Misschien weet je het nog zo goed van vroeger, of zie je het elk jaar bij je kinderen of kleinkinderen. Met smart aftellen naar vijf december, want dan is het Sinterklaas! Wij halen dat plezier en het Sinterklaasfeest graag naar onze Community, daarom hebben we wat leuks: De Grote Community Sint Puzzel. Doe mee en maak kans op een leuke prijs!

De Grote Community Sint Puzzel

We hebben wat leuks voor je: We tellen met deze Sinterklaas puzzel samen af naar 5 december! Of nou ja, bijna 5 december, want je kunt wat leuks winnen, en dat moet er wel op tijd zijn natuurlijk 😁

Doe je gezellig mee?

Zo werkt het

We beginnen op 11 november. Elke paar dagen delen wij een raadsel in dit topic. Per antwoord krijg je twee letters. Als je elke keer meedoet, krijg je dus een verzameling aan letters. Daarmee kan je de zin maken (puzzelen) die wij zoeken! De eersten die het juiste antwoord invullen in dit formulier, winnen een leuke prijs!

Belangrijk:

• Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekker zelf puzzelen
  • Het antwoord deel je, zo gauw je het weet, via dit formulier
  • Zorg dat je profiel is ingevuld, zodat wij de winnaars snel blij kunnen maken met hun prijs

Op 2 december maken wij de winnaars bekend in dit topic!

Doe je mee met ons raadsel? En vieren jullie nog Sinterklaas met familie of vrienden? Of heb je leuke Sint-Tips? Deel ze met ons hieronder!

Hmmm….
Ik geloof dat mijn kat toch niet zo slim is….. (ssstttt niet te hard zeggen)
Simba zegt dat  jullie verkeerde raadsels opgeven, dat kan natuurlijk ook nog, maar die kans is wel erg klein, denk ik...

Nee toch 😱 Zeg maar tegen Simba dat onze Puzzel Piet héél erg zijn (of haar?😂) best gedaan heeft! 

Reageer