Skip to main content

De Grote KPN Community Zomer Puzzel 2025: Doe je mee?

• June 30, 2025
  • 69 reacties
  • 1064 keer bekeken
De Grote KPN Community Zomer Puzzel 2025: Doe je mee?
Toon eerste bericht

69 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Postnl zegt dat er een KPN pakket uut Grunn mijn kant op komt 😅🥰💚

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Heeee… dat bericht hebben wij ook gehad… 🤫

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 23, 2025

Zo’n pakket is alleen voor “kampioentjes”. 😋😉

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Zo’n pakket is alleen voor “kampioentjes”. 😋😉

Haha 😅🫣🏆

Iedereen die heeft mee gedaan dus 😜

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Iedereen die met zoveel geduld en enthousiasme bezig is gegaan met deze puzzel, is wat mij betreft zeker een kampioen ;-).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 24, 2025

voor de inzenders hebben we een troostprijsje! 💚

En ontvangen. Hartelijk dank! Daar gaan we plezier mee beleven. Ik zal de inhoud niet verklappen, want dan blijft het nog een verrassing voor de andere “kampioentjes”. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 24, 2025

En ontvangen. Hartelijk dank! Daar gaan we plezier mee beleven. Ik zal de inhoud niet verklappen, want dan blijft het nog een verrassing voor de andere “kampioentjes”. 

Hier zojuist ook. Super leuk en attent!😀 Heel erg bedankt! 💚💚💚

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 24, 2025

Heel hartelijk dank voor het leuke kado, ook namens mevrouw driemaster! We zijn er erg blij mee! 
💚 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2025

Eén dag later wil ik een deel van de prijs verklappen, een kadobon voor ijsjes.

In te wisselen bij elke Jumbo in Nederland volgens de instructie.

En aangezien wij wel een ijsje lusten, bezochten we vanochtend een Jumbo. En dat liep toch niet helemaal lekker, want daar kenden ze de hele actie niet. Nu kreeg ik uiteindelijk de ijsjes gelukkig wel gratis mee. Maar ze gingen het aan de hand van mijn voucher verder uitzoeken

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet echt betrokken was bij de samenstelling van het pakket. Gelukkig heb je het toch meegekregen dan ​@Noordzee 😉. Hopelijk valt het voor de rest ook mee.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 25, 2025

@Remco van KPN Is het dan een idee dat hier toch even naar gekeken wordt?

Ik heb mijn ijs coupon aan mijn ouders gegeven. Beetje lullig idee dat ze bij de Jumbo ook die discussie krijgen. 😊

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 25, 2025

Je kunt voor de ijskadokaart in de locatiekiezer op ijskadokaart.nl kijken welke winkels mee doen met de ijskadokaart. Je kan voor de zekerheid even checken of de Jumbo van jouw ouders daar op de lijst staat, zo ja dan moeten ze hem accepteren.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 25, 2025

Je kunt voor de ijskadokaart in de locatiekiezer op ijskadokaart.nl kijken welke winkels mee doen met de ijskadokaart. Je kan voor de zekerheid even checken of de Jumbo van jouw ouders daar op de lijst staat, zo ja dan moeten ze hem accepteren.

Helder. 

(ik had idd die website gecheckt) 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2025

@Erik van KPN 

Hopelijk geeft het bij niemand problemen. De Jumbo waar ik was, stond uiteraard op die website. Maar de medewerkers (en chef van de winkel) hadden nog nooit van die actie gehoord. De scan deed het dan ook niet. 

Zoals geschreven, kreeg ik de ijsjes gewoon mee. Maar je bent wel afhankelijk van de winkelmedewerkers.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 30, 2025

@driemaster ​@Anneke-Anna 

Is het jullie/jouw ouders gelukt met de ijsjes? 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

@Noordzee We nemen de kaart mee naar Drenthe in onze vakantie binnenkort. Jumbo in Gieten staat ook op de lijst. We gaan het zien. 🤞🏼

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

@driemaster ​@Anneke-Anna 

Is het jullie/jouw ouders gelukt met de ijsjes? 

@Noordzee Coupon is nog niet gebruikt, ik laat hier weten of het gelukt is (: 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Als je de reclame helemaal hebt bekeken ​@TDN dan zie je dat hij op het einde op de bank zat naast zijn baasje. Het is dan ook een kleine instinker van onze ​@Alexandra van KPN 

Hihi, was de instinker te groot? 😇 Ik hoop dat iedereen veel puzzelplezier heeft gehad! 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 5, 2025

@Alexandra van KPN Plezier hebben we zeker gehad, zie mijn eerdere post. Op naar de volgende!