Skip to main content

De Grote KPN Eredivisie competitie

• August 8, 2023
  • 64 reacties
  • 908 keer bekeken
De Grote KPN Eredivisie competitie
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

64 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 24, 2024

Vanwege mijn succes van de voorgaande competitie doe ik uiteraard wel mee, alhoewel de anderen dan natuurlijk gelijk afhaken denk ik.
't Is eigenlijk wat oneerlijk, want ik heb een team katten die mij adviseren, maar goed er staat niet in de regels dat het niet mag 😋😋😎

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ja, ik ben voor en doe mee!

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • May 24, 2024

Ik doe mee

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mooi, dat enthousiasme! Ik zal even gaan brainstormen over een leuk format.  

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 24, 2024

Ik was te laat om mee te doen, maar mijn ploeg heeft de hoogste scoren, hoera. 

Op mijn werk hebben we een pool in https://form.jotform.com/

Misschien ook kan KPN daar ook een pool starten, het scheelt heleboel werk voor het bijhouden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 24, 2024

Voor de hier aangekondigde EK poule ben je gelukkig nog niet te laat @TDN 😀. Die komt nog.

Laat maar doorkomen die EK poules. Weet niet of KPN via de PiM organisatie ( laatste WK) nog iets gaat verzorgen maar dat zag er wel heel professioneel uit.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • May 25, 2024

Wat leuk, ik voel mij vereerd @Jeroen van KPN 😊 Ja, ik ben dol op voetbal. Doe mee. 

Nu kijk ik naar FA Cup Finale / Manchester City - Manchester United. Tijdens de rust zap ik even naar Emmen - NAC, play-offs. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik was te laat om mee te doen, maar mijn ploeg heeft de hoogste scoren, hoera. 

Op mijn werk hebben we een pool in https://form.jotform.com/

Misschien ook kan KPN daar ook een pool starten, het scheelt heleboel werk voor het bijhouden.

Er zal iets leuks worden bedacht. Ik zal je op de lijst zetten van mogelijke deelnemers. Zodra de lancering dan is, krijg je wel een tag. Hoef je niks te missen. 

Vandaag werd ik per post aangenaam verrast met de 1e prijs in de Grote KPN Eredivisie competitie op dit forum. Het pakket bestond uit heerlijke mix van de Zuivelhoeve, een Pixie light ( mini lichtklem) voor op de smartphone, het voetbal puzzelboek van denksport en een KPN vissers/zonnehoedje. Zoals gezegd onverwacht maar ben er erg blij mee, bedankt Team KPN ! 😉

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Tof om te horen dat het prijzenpakket in de smaak is gevallen! @HansaanZet 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De EK-Pool is live! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • June 5, 2024

De EK-Pool is live!