Skip to main content

De voorbereiding zit er bijna op, de bal rolde al op de verschillende velden en de Eredivisie staat op het punt van beginnen. Mooi moment om een nieuwe spelletje hier op het forum aan te kondigen: De Grote KPN Eredivisie competitie

 



Klinkt leuk, maar wat is de bedoeling?
Elke deelnemer mag zijn top 10 op de ranglijst plaatsen. Het is de bedoeling dat je jouw top 10 doorgeeft tot en met de winterstop. Na de winterstop mag je nog een keer een top-10 doorgeven. In de winterstop kijkt de jury wie de meeste clubs op de juiste plek heeft voorspeld en bij de slot van de competitie zal dit nogmaals gebeuren. 

Hoe werkt de puntentelling? 
Voor elke club die op de juiste plek zet, scoor je 3 punten. Heb je echter een club verkeerd voorspeld dan krijg je minpunten voor elke plek die je er naast zit. Het kan dus zijn dat je in de min eindigt bij de eindstand.

VB puntentelling:
Pietje heeft PSV als nummer 1 voorspeld. PSV staat echter bij de winterstop op plek 4 in de officiële ranglijst. Pietje scoort dan -3. Immers PSV staat 3 plekken lager dan voorspeld. AZ heeft hij echter op plek 2 gezet en die staan in de winterstop ook 2de. Hij scoort daarmee 3 punten. 

Klinkt allemaal leuk! Hoe doe ik mee aan dit voorspelletje?
Je geeft jouw top 10 door onder deze post. Je kunt onderstaande lijstje overnemen en dan bij elk nummertje de club invullen. 



Inmiddels zit de gehele competitie er op. De eindstand van deze competitie is dus bekend:

Totale eindstand van beide voorspellingen samen:

1: ​​​@HansaanZet -7
2: ​​​@Jeroen van KPN -15
3: ​​​@Marcia van KPN -16
4: ​​​@Jan van KPN -28
5: ​​​@RobvdPoel -29
6: ​​​@PeterG -41
7: ​​​@huistijger -57
 

Vanwege mijn succes van de voorgaande competitie doe ik uiteraard wel mee, alhoewel de anderen dan natuurlijk gelijk afhaken denk ik.
't Is eigenlijk wat oneerlijk, want ik heb een team katten die mij adviseren, maar goed er staat niet in de regels dat het niet mag 😋😋😎


Ja, ik ben voor en doe mee!


Ik doe mee


Mooi, dat enthousiasme! Ik zal even gaan brainstormen over een leuk format.  


Ik was te laat om mee te doen, maar mijn ploeg heeft de hoogste scoren, hoera. 

Op mijn werk hebben we een pool in https://form.jotform.com/

Misschien ook kan KPN daar ook een pool starten, het scheelt heleboel werk voor het bijhouden.


Voor de hier aangekondigde EK poule ben je gelukkig nog niet te laat @TDN 😀. Die komt nog.


Laat maar doorkomen die EK poules. Weet niet of KPN via de PiM organisatie ( laatste WK) nog iets gaat verzorgen maar dat zag er wel heel professioneel uit.


Wat leuk, ik voel mij vereerd @Jeroen van KPN 😊 Ja, ik ben dol op voetbal. Doe mee. 

Nu kijk ik naar FA Cup Finale / Manchester City - Manchester United. Tijdens de rust zap ik even naar Emmen - NAC, play-offs. 


Ik was te laat om mee te doen, maar mijn ploeg heeft de hoogste scoren, hoera. 

Op mijn werk hebben we een pool in https://form.jotform.com/

Misschien ook kan KPN daar ook een pool starten, het scheelt heleboel werk voor het bijhouden.

Er zal iets leuks worden bedacht. Ik zal je op de lijst zetten van mogelijke deelnemers. Zodra de lancering dan is, krijg je wel een tag. Hoef je niks te missen. 


Vandaag werd ik per post aangenaam verrast met de 1e prijs in de Grote KPN Eredivisie competitie op dit forum. Het pakket bestond uit heerlijke mix van de Zuivelhoeve, een Pixie light ( mini lichtklem) voor op de smartphone, het voetbal puzzelboek van denksport en een KPN vissers/zonnehoedje. Zoals gezegd onverwacht maar ben er erg blij mee, bedankt Team KPN ! 😉


Tof om te horen dat het prijzenpakket in de smaak is gevallen! @HansaanZet 


De EK-Pool is live! 

 

 


De EK-Pool is live! 

 

 

Super, bedankt voor het opzetten hiervan @Jeroen van KPN 


Ik doe het met plezier @Raspberry