Skip to main content

De KPN iTV Eindejaarskalender
 

December is bij uitstek de maand om lekker thuis te genieten van series, films of sport op televisie. We hebben de hoogtepunten van december voor jou op een rijtje gezet. Tel met ons af naar 2020. Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze iTV Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Heb je je vóór 17 december ingeschreven? Dan krijg je elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist.  :santa_tone2::champagne_glass::gift:  


Op 11 december hebben we in de KPN nieuwsbrief de iTV Eindejaarskalender aangekondigd. Heb je de mail gemist? Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag op de hoogte worden gehouden door ons? Pas dan je gegevens aan in MijnKPN.

Login op MijnKPN  ga naar Profiel → Privacyinstellingen optie E-mail aanvinken en vul je e-mailadres in 

Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Jippie! Fijne feestdagen.  

Admin: update tekst 21 december

Helaas niet aangemeld voor 17 december voor de eindejaarskalender. Kan dit alsnog?


We hebben ook niet kunnen profiteren van de gratis film on demand daar wij de email ook niet hebben aangekregen en we aldus niet hebben kunnen inschrijven hiervoor.

kunnen wij hier nog gebruik van maken

 

 


Helaas niet aangemeld voor 17 december voor de eindejaarskalender. Kan dit alsnog?

Hallo @Wonderen en @lottefan, aanmelden kan niet meer, maar zoals @Nadia hier gisteren (← klik) aangaf, kan je nog wel meedoen. Via de link aldaar kom je bij de kerstballen.


De aanmelding voor de iTV Eindejaarskalender is momenteel gesloten. Deelnemers ontvangen elke dag een in de mail een kerstbal. Maar…. Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de eindejaarskalender :relaxed::tada::champagne:

Ps. de filmvoucher wordt alleen verstuurd naar klanten die zich vooraf hebben aangemeld. Op je mailadres is de persoonlijke code voor een gratis film in iTV On Demand geregistreerd.

Wil je ook een filmvoucher en sta je niet ingeschreven op de KPN iTV Eindejaarskalender? Laat hier een bericht achter. Je krijgt éénmalig per huishouden (met itv-account) een code toegestuurd

Admin: edit tekst 21-12

Hallo, wij zijn te laat met aanmelden maar ontvangen graag de film voucher


Hallo @Wonderen 

Heb je jouw forumprofiel  (← privé) al aangevuld met je pers. gegevens? Dan weet KPN wie je bent en kan de film voucher toegestuurd worden.


Ik heb geen email gehad mbt de eindejaarskalender, hoewel ik mijn emailadres al kenbaar had gemaakt en toestemming had gegeven voor de nieuwsbrief.

Kan ik alsnog de code ontvangen van de filmvoucher?

En kan ik nog in aanmerking komen voor de komende acties?

Alvast vriendelijk bedankt.


En kan ik nog in aanmerking komen voor de komende acties?

Jazeker @JudithJ , het antwoord op die vraag wordt hierboven al gegeven:

“Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de eindejaarskalender”


@JudithJ @lottefan @Wonderen Hoera voor jullie en iedereen die te laat is met aanmelden. Geen zorgen jullie kunnen ook nog gewoon gebruik maken van de eindejaarskalender!

Have Fun! Fijne dagen alvast. :evergreen_tree:

 


Hoi @Lisa Lisa, dank voor je reactie. Maar als we ons aanmelden voor de film voucher krijgen we de volgende foutmelding 


Dit e-mailadres is niet aangemeld voor de Eindejaarskalender.

 

dus helaas werkt het niet. Hoor graag hoe het wel kan


Hoi @Lisa Lisa, dank voor je reactie. Maar als we ons aanmelden voor de film voucher krijgen we de volgende foutmelding 


Dit e-mailadres is niet aangemeld voor de Eindejaarskalender.

 

dus helaas werkt het niet. Hoor graag hoe het wel kan

Dat is vervelend en meteen de eerste melding bij wie het mis gaat. Je gebruikt het e-mailadres dat gekoppeld is aan je KPN ID? Ik ga op onderzoek uit. :nerd:


Hallo @Wonderen 

Zoals ik hierboven al zei: Heb je jouw forumprofiel  (← privé) al aangevuld met je pers. gegevens?

Dan weet de KPN moderator wie je bent en zal de film voucher apart toegestuurd worden (althans dat zei moderator @Nadia eerder in dit topic).


@Lisa Ja ik gebruik het gekoppelde emailadres


De KPN iTV Eindejaarskalender
 

December is bij uitstek de maand om lekker thuis te genieten van series, films of sport op televisie. We hebben de hoogtepunten van december voor jou op een rijtje gezet. Tel met ons af naar 2020. Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze iTV Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Heb je je vóór 17 december ingeschreven? Dan krijg je elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist.  :santa_tone2::champagne_glass::gift:  


Op 11 december hebben we in de KPN nieuwsbrief de iTV Eindejaarskalender aangekondigd. Heb je de mail gemist? Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag op de hoogte worden gehouden door ons? Pas dan je gegevens aan in MijnKPN.

Login op MijnKPN  ga naar Profiel → Privacyinstellingen optie E-mail aanvinken en vul je e-mailadres in 

Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Jippie! Fijne feestdagen.  

Admin: update tekst 21 december

Ik kan me niet meer aanmelden ondanks dat er staat maakt niet uit dat je telaat bent


Nee @Chello, aanmelden kan niet meer, maar zoals @Nadia hier gisteren (←klik) aangaf, kan je nog wel meedoen. Via de link aldaar kom je als het goed is bij de kerstballen.


@Wonderen@lottefan Goed nieuws! Ik heb zojuist per e-mail een vouchercode naar jou verstuurd! :grin:  

@JudithJ@Chello   Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen wij alsnog een vouchercode per e-mail naar jou te versturen.

 


Oke zojuist gedaan hartelijk bedankt @Vikash 


Oke zojuist gedaan hartelijk bedankt @Vikash 

Bedank voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een vouchercode verstuurd! Veel kijkplezier toegewenst!:santa_tone1:


@Vikash net ontvangen; helemaal top :-)


Echt top geregeld. Echt KPN blijft top.


Hebben deze week een code gekregen voor een film. Deze code werkt op de 1 of andere manier niet.


Hallo @Tjitske1975 heb je de iTV van KPN of nog van Telfort?

Moderator @Nadia geeft op deze pagina aan, dat het niet voor Telfort werkt.


Beste KPN, 

 

Het lukt mij niet om ons op te geven voor de aftelkalender. Graag ontvangen wij nog de filmvoucher. 

Alvast bedankt!

Groetjes. 


@Wonderen@lottefan Goed nieuws! Ik heb zojuist per e-mail een vouchercode naar jou verstuurd! :grin:  

@JudithJ@Chello   Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen wij alsnog een vouchercode per e-mail naar jou te versturen.

 

@Vikash net ontvangen; helemaal top :-)


Beste KPN, 

 

Het lukt mij niet om ons op te geven voor de aftelkalender. Graag ontvangen wij nog de filmvoucher. 

Alvast bedankt!

Groetjes. 

Hi @C. D.

Wij kunnen je hierbij helpen. Zou je  je profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? 
Als je het hier laat weten zodra het is gebeurd, dan sturen wij alsnog een voucher code naar je toe.

Fijne zondag!


Wil je ook een filmvoucher en sta je niet ingeschreven op de KPN iTV Eindejaarskalender? Laat hier een bericht achter. Je krijgt éénmalig per huishouden (met itv-account) een code toegestuurd

 

Bij deze het bericht.


Reageer