Skip to main content

De KPN iTV Eindejaarskalender
 

December is bij uitstek de maand om lekker thuis te genieten van series, films of sport op televisie. We hebben de hoogtepunten van december voor jou op een rijtje gezet. Tel met ons af naar 2020. Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze iTV Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Heb je je vóór 17 december ingeschreven? Dan krijg je elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist.  :santa_tone2::champagne_glass::gift:  


Op 11 december hebben we in de KPN nieuwsbrief de iTV Eindejaarskalender aangekondigd. Heb je de mail gemist? Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag op de hoogte worden gehouden door ons? Pas dan je gegevens aan in MijnKPN.

Login op MijnKPN  ga naar Profiel → Privacyinstellingen optie E-mail aanvinken en vul je e-mailadres in 

Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Jippie! Fijne feestdagen.  

Admin: update tekst 21 december

Beste KPN,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Graag zie ik een Voucher code tegemoet.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Mvg JudithJ


Shit, helemaal vergeten me aan te melden.. En nou is het te laat. Wel zonde dat dat niet alsnog kan.. 


Ik begrijp uit het voorgaande dat het toch mogelijk is alsnog een voucher voor een gratis film te krijgen? Ook als je de nieuwsbrief weliswaar gekregen hebt maar niet aan aanmelden toegekomen bent? Dan heel graag! 


@AMS, bedankt voor je bericht! We hebben nog wel wat meer gegevens nodig dan enkel een berichtje. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)? 

@JudithJ, voor jou is er een code onderweg! :smile:

@Dassel, ah zoiets blijft dan liggen als je het niet meteen doet he! Als jij ook je Forum profiel even aanvult met de gevraagde gegevens dan zorgen we ervoor dat je ook nog een code krijgt!


helaas krijg ik al enige tijd geen nieuwsbrieven meer(bleek toen ik van jullie actie hoorde) volgens inge(een van jullie chatmedewerksters) stond mijn mail adres goed en moest t dus in mijn spam zitten. Daarmee was haar verhaal klaar en kon ze niks meer doen en werd na het melden van Fijne dagen, de chat gesloten. Helaas staat er in mijn spam niks van KPN en krijg ik wel gewoon de facturen. Nu kan ik geen gebruik meer maken van de acties :(

 


@evthof, dan ben je hier op het juiste adres! We kunnen namelijk alsnog een vouchercode voor je aanvragen! En omdat jouw gegevens ook al in je profiel staan, heb ik dat gelijk maar even gedaan :hugging: De code kan je later vandaag in de mailbox (waar ook je Forum account mee is gemaakt) verwachten!


dank je, ben alleen benieuwd of je ook kan zien waarom ik helemaal geen nieuwsbrieven krijg?


@AMS, bedankt voor je bericht! We hebben nog wel wat meer gegevens nodig dan enkel een berichtje. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)? 

@JudithJ, voor jou is er een code onderweg! :smile:

@Dassel, ah zoiets blijft dan liggen als je het niet meteen doet he! Als jij ook je Forum profiel even aanvult met de gevraagde gegevens dan zorgen we ervoor dat je ook nog een code krijgt!

Ok, ik heb m'n profiel aangevuld met de gevraagde gegevens (wist niet alles hoor, modem en soort ontvanger, geen idee). Hopelijk is dit voldoende om alsnog een voucher te krijgen. Bij voorbaat mijn dank voor de coulance. Het was inderdaad zoals je zei, je leest het, denkt dat ga ik doen en dan vergeet je het toch nog. (Ouderdom??)


Hoi @Dassel . Ik heb het gelijk geregeld. Er is een code onderweg naar jouw xs4all adres. In de loop van de middag zou die binnen moeten zijn. Check desnoods nog even de spam map. Veel plezier!


@evthof : Dat is merkwaardig. Ik heb nu (tijdelijk) het vinkje voor ‘acties van KPN ontvangen per e-mail’ uitgezet en zal die straks weer aanzetten. Ik hoop hiermee het systeem een duwtje te geven zodat jij weer je relevante mails krijgt. 


ben benieuwd, krijg el alle facturen en bevstigingen van het wijzigen van mij gegevens @Erwin_ 


Ik heb de Voucher code ontvangen. Hartelijk dank voor de service!


Graag zouden wij gebruik maken van de decemberadventkalender en een code krijgen voor een film. Ergens was te lezen dat dit via dit topic kon. Klopt dat?

Alvast dank voor je reactie,

Francis


Graag zouden wij gebruik maken van de decemberadventkalender en een code krijgen voor een film. Ergens was te lezen dat dit via dit topic kon. Klopt dat?

Alvast dank voor je reactie,

Francis

Yes, @Thomasfrancis Ik kan je daar mee helpen, maar ik heb wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik voor je aan het werk! 


Hallo,

 

Is het nog mogelijk om gebruik te maken van de eindejaarskado's zoals de gratis voucher?. Ik dacht dat ik alles juist ingevuld had maar krijg helaas geen mails. 

 

Alvast bedankt.

 

Groet

 

Dennis


Het valt mij gigantisch tegen met deze actie.  Dat voor trouwe klanten alleen maar een voucher voor gratis film. Voor de rest alleen maar bagger tips,  die staan ook wel in de gids of op sites.


Het valt mij gigantisch tegen met deze actie.  Dat voor trouwe klanten alleen maar een voucher voor gratis film. Voor de rest alleen maar bagger tips,  die staan ook wel in de gids of op sites.

Had je meer verwacht dan? KPN doet al jaren weinig voor de vaste klant en daar is kpn niet de enige in. In het verleden werd er ook nog 5GB gratis data gegeven, dat is dit jaar ook niet langer meer. 
 


Goedemorgen,

Is het voor mij nog mogelijk om een voucher voor een film toegestuurd te krijgen.

Bij mijn privacyinstelling staat vinkje aan. Maar ik heb geen nieuwsbrief ontvangen ook niet in de spam.

Met vriendelijke groet,

Mike

 


Hallo,

 

Is het nog mogelijk om gebruik te maken van de eindejaarskado's zoals de gratis voucher?. Ik dacht dat ik alles juist ingevuld had maar krijg helaas geen mails. 

@Devslo komt eraan hoor! :-)

 

Goedemorgen,

Is het voor mij nog mogelijk om een voucher voor een film toegestuurd te krijgen.

 

Zeker, @Kerkmees. Ook voor jou komt ‘ie er aan. 

 

@DaanJonker jammer om te lezen dat je er niet blij mee bent! Zoveel mensen, zoveel wensen, natuurlijk. We kregen best veel opmerkingen van klanten die de 5GB overbodig vonden en hebben er dit jaar voor gekozen om dit niet uit te delen. 

 


Er hadden wel wat meer gratis films of iets anders gegeven mogen worden.  Of Film 1 gratis aan zetten, maar nee hoor niks van dit alles. 


Ik zou graag gebruik maken van de decemberadventkalender en een code krijgen voor een film.

Alvast bedankt.


Hoi @ASnoeren 

Heb je jouw Forum profiel al aangevuld met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kan KPN direct voor je aan het werk! 


Voor allen die teleurgesteld zijn,het jaar is nog niet om.

Wie weet wat er nog komt... 

Fijne feestdagen allemaal 🌲


Ik vond de muziek wel een leuk idee :D 


Beste KPN,

Op 20 december kreeg ik een mooi cadeautje in de vorm van een code voor een gratis film On demand!

helaas ben ik deze op een of manier kwijt.

is het mogelijk om deze alsnog te krijgen?

Mvg

Vlasta


Reageer