Skip to main content

De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020

• December 11, 2019
  • 211 reacties
  • 13847 keer bekeken
De KPN iTV Eindejaarskalender - Tel met ons af naar 2020
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

211 reacties

wjb
Wijsgeer
  • December 24, 2019

Heb je die niet meer in jouw mailbox staan?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 25, 2019

@Vlasta, hmm dat is niet handig! Je kan hem niet terugvinden in je mailbox? Dan kan ik even voor je kijken of ik hem opnieuw kan opsturen. Wil je daarvoor in jouw Forum profiel je gegevens aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@ASnoeren, geen probleem, hij is onderweg! :) 

• Nieuwkomer
  • December 25, 2019

Wij hebben ons helaas niet ingeschreven voor de kalender, maar zouden graag de filmvoucher ontvangen, volgens mij is ons profiel compleet.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 25, 2019

@ijljanssen, geen enkel probleem. Ik heb een vouchercode aangevraagd op het e-mailadres waar je ook op staat ingeschreven bij het Forum! Veel plezier ermee en fijne dagen gewenst!

• Topper
  • December 25, 2019

@Susan_ 

Mijn profiel aangevuld.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 25, 2019

@Susan_

Mijn profiel aangevuld.

Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb een vouchercode voor je aangevraagd op het e-mailadres.

• Nieuwkomer
  • December 25, 2019

Hoi Lisa, 

Profiel is compleet. 

Alvast bedankt en fijne feestdagen!

Groetjes carlijn 

• Nieuwkomer
  • December 25, 2019

Gratis film voucher is in mijn spam gekomen en verwijderd kan ik nog een nieuwe krijgen mvg bep 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Nadia
Wijsgeer
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • December 26, 2019

Hoi @C. D. je hebt de filmvoucher in de mail. Fijne feestdagen! :) :evergreen_tree:

Goedemorgen, @Bep13. Welkom op het KPN forum. Ik zal je code opvragen. Je krijgt daarover een privébericht van me 🙂 Vrolijk kerstfeest, veel kijkplezier :) 

• Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Heb me aangemeld voor deze eindejaarsactie maar tot op heden helemaal niks ontvangen. Ook niet in mijn spam. 

Nadia
Wijsgeer
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • December 26, 2019

Hallo @Familie luik, dat is heel erg balen. Maar, niet getreurd. Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Daar vind je alle (gemiste) kerstballen :) 

De filmvoucher kan ik alsnog naar je versturen. Wil je daarvoor in jouw Forum profiel je gegevens aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan krijg je deze vandaag nog in de mail! 

• Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Beste Nadia, ik heb het profiel ingevuld. Bedankt. Fijne feestdagen. Groetjes familie Luik

Nadia
Wijsgeer
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • December 26, 2019

Hey @Familie luik. Ik heb je een privébericht gestuurd  met de filmvouchercode. Fijne dagen! :santa_tone1:  

• Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Beste, 

Helaas vergeten in te schrijven voor de eindejaarskalender ; we zouden ook heel graag nog de vocher voor de gratis film willen ontvangen. Profiel zojuist ingevuld. Met vriendelijke groet.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 26, 2019

Welkom, @Runo! Hier is de kerstman met een cadeautje :santa_tone1:  Een vouchercode is per e-mail naar je onderweg. Je krijgt hem op het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt :slight_smile:  

• Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Beste kpn.

Ik was te laat voor aanmelden voor de eindejaars kalender en krijg dit nu dan ook helaas niet meer voor mekaar. Ik zou erg graag de voucher code ontvangen voor de film. Kunnen jullie mij deze alsnog toezenden? Fijne feestdagen, groeten René.

• Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Dus vanmiddag kan ik de wedstrijden van vorige week op tv kijken en nu moet ik op mijn telefoon de live wedstrijden kijken.. dag gratis is dag gratis toch? Beetje kansloos zo..

• Nieuwkomer
  • December 26, 2019

Beste KPN.

Ik was helaas te laat voor het inschrijven voor de kalender. Kan ik als nog de code toegestuurd krijgen voor de gratis on Demand film?

Alvast bedankt. Fijne feestdagen.

Groeten, Loes

lyon1
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2019

beste kpn

heb me helaas niet ingeschreven voor de kalender,zou u mij deze alsnog kunnen toesturen.

dank u en fijne daagjes

mvg lyon1

• Deelnemer
  • December 26, 2019

@Nadia fijne kerst allereerst

maar de code van 20/12 voor een film kan ik maar niet aanvragen. Al mijn gegevens zijn ingevuld.

• Nieuwkomer
  • December 27, 2019

Ik heb netjes mijn voucher code via de mail ontvangen. Ik kan deze echter niet meer terugvinden in mijn mailbox. Ik had gekozen voor de film Yesterday. Kunnen jullie de voucher code nog een keer naar mij mailen? Alvast bedankt!

Nadia
Wijsgeer
  • Auteur
  • Oud Moderator
  • December 27, 2019

Hallo, @Marco A., @Rosita15 , @Lo3sJe89 welkom allen op het KPN forum. Jullie hebben zojuist de filmvouchercode per mail ontvangen. Veel kijkplezier! :popcorn::film_frames:

@lyon1 en @Rhoog jullie komen ook in aanmerking voor een gratis film. Daarvoor hebben we jullie gegevens nodig. Je kunt deze aanvullen in je forumprofiel: postcode + huisnummer en naam contractant is voldoende. Laten jullie hier een bericht achter wanneer de gegevens aangevuld zijn? :)

lyon1
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2019

mijn gegevens zijn ingevuld.

mvg lyon1

Erwin van KPN
Moderator

@lyon1 : ik heb een code naar je forum e-mail adres gestuurd.

• Nieuwkomer
  • December 27, 2019

Ik heb ook mijn profiel compleet gemaakt - kan ik nog een vouchercode krijgen?