Skip to main content

De KPN iTV Eindejaarskalender
 

December is bij uitstek de maand om lekker thuis te genieten van series, films of sport op televisie. We hebben de hoogtepunten van december voor jou op een rijtje gezet. Tel met ons af naar 2020. Van 18 tot en met 31 december mag je elke dag een kerstbal openen in onze iTV Eindejaarskalender. Zo ontvang je iedere dag een leuke verrassing. Bijvoorbeeld een gratis zender, een winactie óf de tv-tip van de dag. Heb je je vóór 17 december ingeschreven? Dan krijg je elke dag een herinnering per e-mail zodat je niks mist.  :santa_tone2::champagne_glass::gift:  


Op 11 december hebben we in de KPN nieuwsbrief de iTV Eindejaarskalender aangekondigd. Heb je de mail gemist? Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag op de hoogte worden gehouden door ons? Pas dan je gegevens aan in MijnKPN.

Login op MijnKPN  ga naar Profiel → Privacyinstellingen optie E-mail aanvinken en vul je e-mailadres in 

Voor iedereen die te laat is voor de inschrijving, goed nieuws! Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Jippie! Fijne feestdagen.  

Admin: update tekst 21 december

Heb je die niet meer in jouw mailbox staan?

 


 @Vlasta, hmm dat is niet handig! Je kan hem niet terugvinden in je mailbox? Dan kan ik even voor je kijken of ik hem opnieuw kan opsturen. Wil je daarvoor in jouw Forum profiel je gegevens aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
 

@ASnoeren, geen probleem, hij is onderweg! :) 


Wij hebben ons helaas niet ingeschreven voor de kalender, maar zouden graag de filmvoucher ontvangen, volgens mij is ons profiel compleet.

 


@ijljanssen, geen enkel probleem. Ik heb een vouchercode aangevraagd op het e-mailadres waar je ook op staat ingeschreven bij het Forum! Veel plezier ermee en fijne dagen gewenst!


@Susan_ 

Mijn profiel aangevuld.


@Susan_

Mijn profiel aangevuld.

Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb een vouchercode voor je aangevraagd op het e-mailadres.


Hoi Lisa, 

 

Profiel is compleet. 

Alvast bedankt en fijne feestdagen!

Groetjes carlijn 


Gratis film voucher is in mijn spam gekomen en verwijderd kan ik nog een nieuwe krijgen mvg bep 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic


Hoi @C. D. je hebt de filmvoucher in de mail. Fijne feestdagen! :) :evergreen_tree:

Goedemorgen, @Bep13. Welkom op het KPN forum. Ik zal je code opvragen. Je krijgt daarover een privébericht van me 🙂 Vrolijk kerstfeest, veel kijkplezier :) 


Heb me aangemeld voor deze eindejaarsactie maar tot op heden helemaal niks ontvangen. Ook niet in mijn spam. 


Hallo @Familie luik, dat is heel erg balen. Maar, niet getreurd. Op kpn.com/verrassing is er voor iedereen toegang tot de KPN iTV Eindejaarskalender. Daar vind je alle (gemiste) kerstballen :) 

De filmvoucher kan ik alsnog naar je versturen. Wil je daarvoor in jouw Forum profiel je gegevens aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan krijg je deze vandaag nog in de mail! 


Beste Nadia, ik heb het profiel ingevuld. Bedankt. Fijne feestdagen. Groetjes familie Luik


Hey @Familie luik. Ik heb je een privébericht gestuurd  met de filmvouchercode. Fijne dagen! :santa_tone1:  


Beste, 

Helaas vergeten in te schrijven voor de eindejaarskalender ; we zouden ook heel graag nog de vocher voor de gratis film willen ontvangen. Profiel zojuist ingevuld. Met vriendelijke groet.


Welkom, @Runo! Hier is de kerstman met een cadeautje :santa_tone1:  Een vouchercode is per e-mail naar je onderweg. Je krijgt hem op het mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt :slight_smile:  


Beste kpn.

Ik was te laat voor aanmelden voor de eindejaars kalender en krijg dit nu dan ook helaas niet meer voor mekaar. Ik zou erg graag de voucher code ontvangen voor de film. Kunnen jullie mij deze alsnog toezenden? Fijne feestdagen, groeten René.


 Dus vanmiddag kan ik de wedstrijden van vorige week op tv kijken en nu moet ik op mijn telefoon de live wedstrijden kijken.. dag gratis is dag gratis toch? Beetje kansloos zo..


Beste KPN.
 

Ik was helaas te laat voor het inschrijven voor de kalender. Kan ik als nog de code toegestuurd krijgen voor de gratis on Demand film?

Alvast bedankt. Fijne feestdagen.

 

Groeten, Loes


beste kpn

 

heb me helaas niet ingeschreven voor de kalender,zou u mij deze alsnog kunnen toesturen.

dank u en fijne daagjes

 

mvg lyon1


@Nadia fijne kerst allereerst

 

maar de code van 20/12 voor een film kan ik maar niet aanvragen. Al mijn gegevens zijn ingevuld.


Ik heb netjes mijn voucher code via de mail ontvangen. Ik kan deze echter niet meer terugvinden in mijn mailbox. Ik had gekozen voor de film Yesterday. Kunnen jullie de voucher code nog een keer naar mij mailen? Alvast bedankt!


Hallo, @Marco A., @Rosita15 , @Lo3sJe89 welkom allen op het KPN forum. Jullie hebben zojuist de filmvouchercode per mail ontvangen. Veel kijkplezier! :popcorn::film_frames:

@lyon1 en @Rhoog jullie komen ook in aanmerking voor een gratis film. Daarvoor hebben we jullie gegevens nodig. Je kunt deze aanvullen in je forumprofiel: postcode + huisnummer en naam contractant is voldoende. Laten jullie hier een bericht achter wanneer de gegevens aangevuld zijn? :)

 


mijn gegevens zijn ingevuld.

 

mvg lyon1


@lyon1 : ik heb een code naar je forum e-mail adres gestuurd.


Ik heb ook mijn profiel compleet gemaakt - kan ik nog een vouchercode krijgen?


Reageer