Skip to main content

Gezien de drukte op alle fronten is deze dilemma (mijn eerste, wees spaarzaam) op een vrijdag. De vorige was al op een woensdag dus dat nam de stres al een beetje weg. Maar het moment is aangebroken!

 

 -Je kan alleen nog maar achteruit rijden in motorische voertuigen -

 

OF

 

 

 - Elke fiets die je gebruikt heeft en staat vast in de hoogste versnelling -
 

 


@Alex_P  @Alexandra   @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve   @Giant2000 @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk  @Jasper @Bart_Z 

@Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@GeSp 

@Michael001  @Dennis ABD  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt @peter-keetfm  @Vikash @Ward_ 

@NHendriks @LaurensZalm @DennisA78 @Ik_Hussel @Katana321  

@Jeroen Ruiter @HansaanZet @Pauwerful @Sanne_M 

@Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 @martijn197108 @Maurice85 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 

 

Gaat los allen!


Ik ga voor 1! En dan deze auto vinden: 
 

 

Die reed namelijk sneller achteruit dan vooruit, en dit soort auto’s zijn 💖. Al knal ik er dan wel een airco in. 

Of deze van Renault. Valt het ook niet op dat je achteruit gaat.
 

 


Dan kies ik voor een stukje fietsen in de hoogste versnelling.

Dat achteruitrijden is wel eens geprobeerd, maar dat liep nogal uit de hand: 

 


Als Sam Elliot het achteruit rijden blijft waar nemen, dan 1, maar ik vermoed dat dát ‘t ‘m niet gaat worden, dus als rasechte dagelijkse fietster gaat ‘ie in de hoogste versnelling 🚴‍♀️

 


Denk dat continu achteruit rijden in een auto zonder rijbewijs wel helemaal leuke beelden gaat opleveren.

Ga toch maar voor de fiets in de hoogste versnelling. Ben altijd wel een harde trapper. 


Ik ga ook voor optie één en ik zie dat @Sanne_M me helaas al voor was 😅. Want ik zou dan wel voor een auto van Oskar de Kiefte gaan. 

 


 


Dan ga ik voor die fiets in de hoogste versnelling. Achteruit rijden in een auto (inclusief aanhangwagen) heb ik laatst samen met @Erwin_ geprobeerd maar dat was geen succes……..


@Maurice85 Die kende ik dan weer niet! Wat een toffe auto. 😄


Gewoon lekker op de fiets in de hoogste versnelling, mét ondereteuning knal je lekker 27km/u. Maar een beetje motor kan een opvoersetje handhaven, dan knallen we lekker gemiddeld met 35km/u of evt zelfs 45km/u (doe dit niet in de stad zonder kenteken, illegaal of niet, don't care😊


Gewoon lekker op de fiets in de hoogste versnelling, mét ondereteuning knal je lekker 27km/u. Maar een beetje motor kan een opvoersetje handhaven, dan knallen we lekker gemiddeld met 35km/u of evt zelfs 45km/u (doe dit niet in de stad zonder kenteken, illegaal of niet, don't care😊



Dus hiermee is je fiets een motorisch voertuig. Succes met achteruit fietsen he! 😃


Gewoon lekker op de fiets in de hoogste versnelling, mét ondereteuning knal je lekker 27km/u. Maar een beetje motor kan een opvoersetje handhaven, dan knallen we lekker gemiddeld met 35km/u of evt zelfs 45km/u (doe dit niet in de stad zonder kenteken, illegaal of niet, don't care😊



Dus hiermee is je fiets een motorisch voertuig. Succes met achteruit fietsen he! 😃

 Wrong awnser, enkel gemotoriseerde voertuigen welke voorzien zijn van een kenteken zijn voorzien van een handgeschakelde of automatische versnellingsbak, welke achteruit kunnen rijden. Fietsen en bromfietsen uitgezonderd. 

En anders hebben we Dik Trom met zijn Ezel 😉


Gewoon lekker op de fiets in de hoogste versnelling, mét ondereteuning knal je lekker 27km/u. Maar een beetje motor kan een opvoersetje handhaven, dan knallen we lekker gemiddeld met 35km/u of evt zelfs 45km/u (doe dit niet in de stad zonder kenteken, illegaal of niet, don't care😊



Dus hiermee is je fiets een motorisch voertuig. Succes met achteruit fietsen he! 😃

 Wrong awnser, enkel gemotoriseerde voertuigen welke voorzien zijn van een kenteken zijn voorzien van een handgeschakelde of automatische versnellingsbak, welke achteruit kunnen rijden. Fietsen en bromfietsen uitgezonderd. 

En anders hebben we Dik Trom met zijn Ezel 😉

 

Nee


 


 

🤣


Motorfietsen! Ik sluit mij aan bij @Frenk_ .


Zal ik me er ook even in mengen …

 

De vraag zegt “in motorische voertuigen” en de laatste keer dat ik een fiets heb gebruikt zat ik daar niet in 😎


Dat gedoe met dat fietsen, 100%. Om daar hinder aan te ondervinden zal ik eerst een fiets moeten kopen 😅


Zal ik me er ook even in mengen …

 

De vraag zegt “in motorische voertuigen” en de laatste keer dat ik een fiets heb gebruikt zat ik daar niet in 😎


Touché!


Dames, een motorfiets is een tweewielig voertuig met motor, en voorzien van een M in het kenteken, meestal voorzien van 50cc of meer (je hebt ze ook met minder) waarmee je dus ook de snelweg enzo op kunt.

Jullie voertuigkennis is echt bijzonder slecht 🤣


Jij met je kentekens de hele tijd 😄


Ik fiets nu ook altijd al met de fiets in de hoogste versnelling maar kan niet achteruit motorrijden dus ik denk dat ik ook voor optie 2 kies 😅


Mag ik dan een trekker waarbij je de stoel kan omdraaien? Achteruit rijden wordt een drama bij mij. Veel te gevaarlijk voor mijn omgeving. Al die schade 😅 Het wordt dus de fiets of de trekker..


Jij met je kentekens de hele tijd 😄

Sorry, maar ik werk bij de allergrooooootste telefoon van Nederland,… 

 

Mag ik dan een trekker waarbij je de stoel kan omdraaien? Achteruit rijden wordt een drama bij mij. Veel te gevaarlijk voor mijn omgeving. Al die schade 😅 Het wordt dus de fiets of de trekker..

Ga je dan voor John of een andere Fendt? 


Ga je dan voor John of een andere Fendt? 

De Valtra. Mijn standaard keuze als ik FS22 speel. Ik kwam er in een eerdere editie van FS achter dat ik de stoel kon draaien met deze trekker en dat maakte de trekker nog leuker 😎


Ow nice en smart! Lang niet meer FS22 gespeeld hier ook 🤐 

Heb van de week mijn rijbewijs verlengt, kreeg spontaan ook het trekker rijbewijs erbij 😂 Nu kon ik dat al,... Maar toch maar weer in de pocket!