Skip to main content

Gezien de drukte op alle fronten is deze dilemma (mijn eerste, wees spaarzaam) op een vrijdag. De vorige was al op een woensdag dus dat nam de stres al een beetje weg. Maar het moment is aangebroken!

 

 -Je kan alleen nog maar achteruit rijden in motorische voertuigen -

 

OF

 

 

 - Elke fiets die je gebruikt heeft en staat vast in de hoogste versnelling -
 

 

Heb van de week mijn rijbewijs verlengt, kreeg spontaan ook het trekker rijbewijs erbij 😂 Nu kon ik dat al,... Maar toch maar weer in de pocket! 

Ja die trekker kan ik niet maar ik ben wel blij met het T-rijbewijs voor als ik weer eens met de offroad heftruck naar het tankstation moet rijden, dan is ie namelijk ook verplicht bij het rijden over de openbare weg. Nou rijdt deze gelukkig best prima achteruit, wat ik regelmatig moet doen op feestjes als ik weer eens met 10ft containertjes aan het scheuren ben over Lowlands of Down the Rabbit Hole.

 


Bij deze besluit ik dat @Sanne_M de gelukkige is en het topic af mag sluiten, al staat ze hand in hand op nummer 1 met @Maurice85. Niks oogt leuker dan achteruit rijden in een omgekeerde auto waarmee het lijkt alsof je in een normale auto vooruit gaat. 😄

 

Daarnaast ben ik door de Renault én Oskar stil gaan staan bij andere pareltjes die de autowereld bezit:

 

 

Gefeliciteerd allebei (al is het aan @Sanne_M om de volgende dilemma te realiseren)!