Skip to main content

Een dagje later dan gepland door omstandigheden maar daar is ie, volledig gejat van Dilemma Op Dinsdag welke in 2020 samenwerking met KPN is gemaakt:

 

#360 ALTIJD SLECHTE WIFI -OF- JE WORDT 1 KEER PER WEEK ONVERWACHT IN JE GEZICHT GEPOEPT DOOR EEN VOGEL

 

 

Ehhh, dat is heel duidelijk reclame voor een unlimited 4G abonnement!


Tsjaaaa, dat met dat vogelpoep is wel echt smerig. Dat wil je zeker niet. 

Maar altijd slechte WiFi is ook niet te doen.Daar zijn we toch net wat te afhankelijk van geworden. 

Maar als ik echt moet kiezen : Dan maar slechte WiFi. 


Ehhh, dat is heel duidelijk reclame voor een unlimited 4G abonnement!

Dat sowieso maar dan wel 5G 😉

 

Als ik zelf overigens antwoord moet geven op deze vraag ga ik voor de slechte wifi. Ik doe toch alles al bekabeld aan, enige echte reden dat ik wifi in huis heb is voor de visite en mijn huisgenoten, had het prima zonder kunnen doen.


Hoi @NHendriks ,

Maakt niet uit!

Ik ga ook voor slechte wifi, bellen kan zonder wifi(tenminste hier), whatsapp en gewone internetzaken kan op de bekabelde laptop.


Ik heb het dilemma even verplaatst naar een eigen topic! Dus kom maar door 

@Alex_P  @Alexandra   @Bart_  @Erik_  @Erwin_  @Maja_ @Marcia_ 

@Rutger_  @Thomas    @Dennis Schreve   @Giant2000 @Chrizziey 

@Henk2304 @huistijger  @JanD @Joep1965 @Nick83  @Noordzee 

@RBxx  @SjorsK  @saxman @obelisk  @Jasper @Bart_Z 

@Jeroen_dB @Hoopvol @Ron  @Willy22 

 @Hoopvol @Anneke-Anna @Denise_@GeSp 

@Michael001  @Dennis ABD  @Bram_  @Shyrin_  

@joop2011 @Raymondt @peter-keetfm  @Vikash @Ward_ 

@NHendriks @LaurensZalm @DennisA78 @Ik_Hussel @Katana321  

@Jeroen Ruiter @HansaanZet @Pauwerful @Sanne_M 

@Paul_  @wjb  @Remco_ @JanZ_  @Joris62 @martijn197108 @Maurice85 

@cornelis48 @Frenk_@Liesbeth_@Annemarie_@JanZ_ 

 

Zelf kies ik trouwens voor elke week vogelpoep op mij. Ik heb HEEL weinig geduld als het om internet gaat, dus met trage wifi word ik knettergek ben ik bang.


Ik ga ook voor de wifi. Ik heb (bijna) alles bekabeld dus zonder wifi moet wel lukken. In het beste geval zorgt dat er ook voor dat ik minder op m'n telefoon zit. 😬


WiFi, want ik kan maar zoveel wits in mijn gezicht hebben voordat de lol er af is. 


Kies wel voor traag internet, vooral op een thuiswerkdag, en dan lekker heel de dag op systeemstoring staan, vooral het laatste stuk waarbij die dan toch net niet wil verbinden 🤡

 


 

Zelf kies ik trouwens voor elke week vogelpoep op mij. Ik heb HEEL weinig geduld als het om internet gaat, dus met trage wifi word ik knettergek ben ik bang.

@Marcia_  Weet je het zeker?  Ga er dan maar onder staan…. 😂😂

 


Optimaal is het niet, maar ik kan écht niet tegen trage wifi. Heb liever geen internet, dan traag internet. Maar dan dus nog liever vogelpoep.


Doe de slechte wifi maar, (getsie ieuw bah brrr 🐦💩 in my face no way) genoeg buren, werk, bedrijven etc. die wifi verstrekken 😅 


Sorry ikzelf doet even niet mee. Mijn vrouw ligt in ziekenhuis Harderwijk heeft Erg druk. voor andere veel plezier met het spel.🤔


Uhm, ik ga voor de slechte wifi. Vind alles met stront gewoon goor. 


Sorry ikzelf doet even niet mee. Mijn vrouw ligt in ziekenhuis Harderwijk heeft Erg druk. voor andere veel plezier met het spel.🤔

@cornelis48 ,

Wat naar zeg.Is het ernstig?Hoe gaat het met jou eigenlijk inmiddels?

Veel sterkte toegewenst in ieder geval!


Doe dan maar die vogelpoep, bij elke bezoek doe ik een wifi check. Moet ik straks iedereen teleurstellen of ander werk zoeken 😅


@Ik_Hussel Maar weet niet of mensen een onder gescheten kpn monteur graag binnenlaten. 


Sorry ikzelf doet even niet mee. Mijn vrouw ligt in ziekenhuis Harderwijk heeft Erg druk. voor andere veel plezier met het spel.🤔

Sterkte, @cornelis48!


Sorry ikzelf doet even niet mee. Mijn vrouw ligt in ziekenhuis Harderwijk heeft Erg druk. voor andere veel plezier met het spel.🤔

Sterkte @cornelis48 

 


Dank jullie allemaal. Hoopt op snel mogelijk herstel 🤔😢😢


Wij hopen dat met jou mee, @cornelis48. Heel veel sterkte en ik wens je wat rustmomenten toe in deze drukke tijd! 


Of ik heb dit zelf verzonnen, maar zeggen ze niet dat het geluk brengt als een vogel op je poept?


Of ik heb dit zelf verzonnen, maar zeggen ze niet dat het geluk brengt als een vogel op je poept?

Tja, het is maar wat je wilt geloven.

De onderstaande berichten zijn vijf jaar na elkaar geplaatst maar verwijzen naar hetzelfde voorval.

Lottowinnaar: Vogelpoep op mijn hoofd bracht me geluk

 

Lottowinnaar: "Vogelpoep op mijn hoofd bracht me geluk"


Ik ga ook maar voor de vogelpoep. Raak je ook wel gauw aan gewend denk ik. Dan heb je ook wel schoonmaakdoekjes enzo bij je. 

Qua internet heb ik de vaste apparaten wel allemaal bekabeld, maar mijn laptop is binnen mijn huis toch wel een vrij mobiel apparaat. Dus daarvoor is wifi toch wel het handigst. En dan wil ik wel goeie. Plus, mijn telefoon ziet ook veel gebruik en heeft vooralsnog geen ethernetpoortje 😂


Hoi Allemaal,

Ik heb WIFI van KPN.
Geen vogel te vinden die roet in dat systeem kan gooien.
Daarbij alles is bedraad aangesloten.
De telefoon niet, kan handig zonder dat ding.
Heb vaste telefonie ook al van KPN.
En daarbij de vogels zijn bijna allemaal op.😟


Mmmh, omdat KPN bij mij toch alleen maar 16Mbps down/1Mbps up kan leveren is mijn WiFi toch al niet zo denderend. 🤣 Vandaar, doe mij maar de slechte WiFi dan.