Skip to main content
Beantwoord

Duimpjes in het bericht over mijn ervaring op de community zijn er niet

• September 18, 2026
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik krijg regelmatig een bericht van KPN Community team met uitleg over duimpje omhoog of omlaag.

Dat laatste zit er helemaal niet meer op.

Maar waarom steeds die uitleg, ondertussen weet ik het wel en ik denk de meeste.

Bericht is dan steeds (hetzelfde):

KPN Community team

Zojuist

Bedankt voor je deelname aan de KPN Community! Deze week is er een antwoord gemarkeerd in jouw topic. We zijn benieuwd naar jouw ervaring in de Community en nodigen je uit deze te delen door gebruik te maken van de duimpjes.

Als je op één van de twee duimpjes klikt volgen 2 vragen. Het duurt nog geen minuut om je antwoord in te vullen. Alvast bedankt!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@joop2011 ,

Dat is een enquête die standaard wordt verstuurd aan de topic-starter als een topic is beantwoord. 

In jouw situatie gaat het nu waarschijnlijk over dit topic: 

In de enquête kun je met behulp van duimpjes aangeven of je tevreden bent over de communicatie en met name het antwoord in dat topic. Deelname is vrijwillig en dus niet verplicht. 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 18, 2026

Hallo ​@joop2011 ,

Dat is een enquête die standaard wordt verstuurd aan de topic-starter als een topic is beantwoord. 

In jouw situatie gaat het nu waarschijnlijk over dit topic: 

In de enquête kun je met behulp van duimpjes aangeven of je tevreden bent over de communicatie en met name het antwoord in dat topic. Deelname is vrijwillig en dus niet verplicht. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@joop2011, dat is inderdaad geen uitleg, maar een uitnodiging om je ervaring te delen. Die worden automatisch verstuurd.

Wat bedoel je precies met dit stukje?

Zie je de duimpjes niet in het bericht staan? Ik heb het bericht ook even opgezocht, bij het verzonden bericht zijn de duimpjes wel zichtbaar.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 18, 2026

Hoi ​@joop2011, dat is inderdaad geen uitleg, maar een uitnodiging om je ervaring te delen. Die worden automatisch verstuurd.

Wat bedoel je precies met dit stukje?

Zie je de duimpjes niet in het bericht staan? Ik heb het bericht ook even opgezocht, bij het verzonden bericht zijn de duimpjes wel zichtbaar.

Ik dacht dat het met reageren op de community was.

Maar het is een interne enquete.

Maar om die steeds te krijgen en te moeten invullen.

Ja in dat bericht staan ze wel inderdaad.

• September 18, 2026

Ik meen dat er niet bij staat om welk bericht het gaat.

Jasper van KPN
Moderator

Oké, gelukkig staan de duimpjes daar wel!

Het is zoals Noordzee zei een enquête die wordt gestuurd als je een topic hebt aangemaakt en er die week een beste antwoord in is gemarkeerd. Als je vaker een topic aanmaakt, zal je die uitnodiging ook vaker krijgen 🙂

Ze worden automatisch gestuurd, je hoeft het niet in te vullen als je dat niet wilt.