1: Mijn timmermansoog zegt 70 cm. 2: Wat mij betreft ben en blijf je een raadsel.... 3: Duurde even voor ik hem zag, maar als het goed is mogen er 6 gasten komen zwemmen. 4: Ze staan op hetzelfde plaatje. 5: Op de grond/In zijn mand.... en anders:
Hij heeft niet alleen alle antwoorden goed, maar was daarbij ook de snelste. Gefeliciteerd TDN !
De correcte antwoorden en uitleg:
Tafel+wereldbol - plant = 65/ tafel + plant - wereldbol = 75 cm De wereldbol en plant kan je schrappen, dan blijft over: tafel + tafel = 65+75 cm / 2 tafels = 140 cm 1 tafel = 70 cm.
Het gebit. Eerst heb je melktanden , daarna je volwassen gebit en daarna mag je naar de tandarts voor valse tanden.
20 mei = 20-05 =15 zwemmers / 14 juli = 14-07 =7 zwemmers / 31 augustus ( de laatste dag) = 31-08 =23 zwemmers .
Dit wil zeggen dat er op 15 september (15-09) dus slechts6 zwemmers zullen worden toegelaten.
Het zijn anagrammen: De letters van deze woorden zijn allemaal gelijk. We zien hier namelijk afgebeeld:
Monster/stromen/morsten/mentors/stormen
De breinbreker heeft maar één juiste oplossing. Als je op de derde rij bij de achtste letter begint, moet je schuin rechts naar beneden lezen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.