Dynasty komt naar ONS! Welke tv-serie of programma blijft jou voor altijd bij?
In november zie je de iconische soapserie Dynasty uit de jaren ’80 op de zender ONS! ONS is dé zender voor iedereen die wel van een beetje nostalgie houdt.
Kijk vanaf 11 november naar Dynasty op ONS
De populaire serie Dynasty gaat over de rijke familie Carrington uit Denver, die een olie-imperium én een luxe leventje hebben. Met wel 217 afleveringen vol drama en intrige is Dynasty een echte klassieker!
Het wordt nog leuker: vanaf 11 november is de zender ONS voor iedereen te kijken, ook als je het Pluspakket nog niet hebt. Dus iedereen kan straks genieten van Dynasty en andere nostalgische programma’s! Meer info vind je op https://www.kijkbijons.nl/.
ONS vind je op kanaal 89. Kijk Dynasty elke werkdag om 19:00 uur.
Nu zijn we benieuwd: welke tv-serie of programma is voor jou écht onvergetelijk? Heb je vroeger ook Dynasty gekeken of is er een andere klassieker die je altijd bij zal blijven?
Deel je herinneringen en/of favorieten hieronder!
Bladzijde 1 / 2
Vroeger uit school keek ik met mijn moeder naar As the World Turns en op zaterdag keken we altijd naar The A-Team. Wat geweldig vond ik dat allebei!
Als we het over de jaren 80 hebben…. Dan denk ik terug aan Hill Street Blues.
En ook uit de USA: The Dukes of Hazard:
Ik kijk nog graag naar oude Scifi series, zoals nu Startrek Voyager bij Paramount Network. De aankondiging van Lucas nog een Triologie voor Starwars te maken, hoop ik dat het ook gaat echt gebeuren.
Ik keek vroeger met mijn ouders naar de lotgevallen van een aantal artsen in opleiding (St Elsewhere ).
Geen opgeklopt Hollywood gedoe maar ‘echte’ mensen met echte problemen. Je leefde echt mee, zeg maar.
Veel van die acteurs zijn ondertussen grote namen geworden. Denzel Washington, Howie Mandell en Ed Begly jr. (ook bekend als uitvinder met nadruk op het redden van de planeet)
Maar mijn favoriet was dokter Mark Craig. En norse, briljante hart chirurg gespeeld door William Daniels
Vroeger uit school keek ik met mijn moeder naar As the World Turns en op zaterdag keken we altijd naar The A-Team. Wat geweldig vond ik dat allebei!
Ik had een A-team plakboek. Op het schoolplein ruilden we A-team plaatjes.
Ben je nu ook jaloers, @Marcia van KPN ?
Hoe lang blijft kanaal 89 Ons beschikbaar @Shyrin van KPN ???
Tot 01 januari 2025 @JanD! Genoeg tijd
A-Team en Airwolf heb ik uit die tijd ook vaak gezien
Ik kijk nog graag naar oude Scifi series, zoals nu Startrek Voyager bij Paramount Network.
Een van mijn favoriete series is Firefly, iets recenter maar fantastische Scifi.
Ik kijk nog graag naar oude Scifi series, zoals nu Startrek Voyager bij Paramount Network. De aankondiging van Lucas nog een Triologie voor Starwars te maken, hoop ik dat het ook gaat echt gebeuren.
Ik was verslaafd aan Voyager. Met name de afleveringen over de Hirogen (een alien ras waarbij het allemaal om ‘de jacht’ draaide) vond ik ijzersterk. Zo jammer dat ik mijn collega @Erik van KPN niet aan die serie krijg.
Ik keek de oude Sabrina the Teenage Witch (IMDB) religieus. Mocht nét van mijn christelijke ouders.
Ik droom nog van de dag dat ik in zo'n huis kan wonen. De inrichting alleen al. En de mogelijkheid om dit te doen:
Heb alle seizoenen nu ook op DVD en kijk ze soms nog terug.
Voor Dynasty en meer series uit die tijd was ik nog wat te jong (of niet bestaand).
Ik vond dit een steengoede serie, heb er zelfs de DVD's van:
"Whou pays the ferryman”:
Zender nog niet in de lucht op 11-11-2024 6u58
ER en Chicago Hope keek ik altijd met mijn moeder mee. Zelf keek ik altijd als tiener vaak in de middag naar van die oude advocaten series die SBS6 destijds uit zond. Denk aan Matlock en Perry Mason.
Toen ik tiener was waren The Thunderbirds al weer afgelopen, waren Peyton Place en Swiebertje heel populair en TopPop in opkomst.
De western series The High Chaparral en Bonanza waren mijn favorieten in die tijd.
Thunderbirds keek ik altijd op zaterdag begin van de avond bij ik gok de VARA of wellicht TROS in de jaren 90
Thunderbirds keek ik altijd op zaterdag begin van de avond bij ik gok de VARA of wellicht TROS in de jaren 90
AVRO! En oorspronkelijk in de jaren '60, eens in de vier weken op zaterdag tussen 19.00 en 20.00 uur.
We hadden toen nog maar 4 grote omroepen die ieder eens in de 4 weken op zaterdag uitzonden, AVRO, KRO, NCRV en VARA. De TROS bestond toen nog niet.
Zender nog niet in de lucht op 11-11-2024 6u58
Is hij inmiddels wel actief, @JanD?
Mijn basisschool was zo vlakbij ons huis dat ik altijd naar huis ging tussen de middag. En in dit tijd werd rond de middag op RTL de soap Santa Barbara uitgezonden. Dat was ons familieding om dan tussen de middag te lunchen met Santa Barbara.
Ik was verslaafd aan Voyager. Met name de afleveringen over de Hirogen (een alien ras waarbij het allemaal om ‘de jacht’ draaide) vond ik ijzersterk. Zo jammer dat ik mijn collega @Erik van KPN niet aan die serie krijg.
Hallo @Erik van KPN ik ben nu niet thuis, maar in de tv+ app op de telefoon geen ONS
We gaan 't even navragen. We hebben hier geen tv accounts beschikbaar zonder Pluspakket om dit te kunnen testen :)
Van Dynasty vond ik alleen de leader leuk!
Ohhh jaaaa! Er was een tijd dat dit rond etenstijd op tv was vroeger, toen keek ik altijd samen met mijn moeder. The A-Team is geweldig zo ook vroeger 's avonds tijden gekeken naar Knight Rider, The Dukes of Hazzard, genieten!
We gaan 't even navragen. We hebben hier geen tv accounts beschikbaar zonder Pluspakket om dit te kunnen testen :)
Nagevraagd, en de zender zou inmiddels beschikbaar moeten zijn. Ook in de apps en webversie. Je kunt eventueel even uitloggen en opnieuw inloggen als je nog niets ziet.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.