Skip to main content

Dynasty komt naar ONS! Welke tv-serie of programma blijft jou voor altijd bij?

• November 8, 2024
  • 61 reacties
  • 1323 keer bekeken
Dynasty komt naar ONS! Welke tv-serie of programma blijft jou voor altijd bij?
Toon eerste bericht

61 reacties

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

@Erik van KPN Wanneer komt deze zender net als bij Ziggo in HD beschikbaar?

Ondanks de oudere series heb ik bij Ziggo gezien dat HD kwaliteit echt wel een verschil maakt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2024

Mee eens, @Gertjan Woudenberg . Bij NLZIET is ie 720p. Dat is mooier dan via kpn 576p.

Jasper van KPN
Moderator

Dat is op dit moment niet bekend. Het kan zijn dat dat later nog komt.

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

@Jasper van KPN Deze periode dat ONS open staat is een mooi moment om dit intern even door te geven en te realiseren. 

JanD
Superuser
  • November 11, 2024

We hebben beeld @Erik van KPN ,

bedankt.

Jasper van KPN
Moderator

@Jasper van KPN Deze periode dat ONS open staat is een mooi moment om dit intern even door te geven en te realiseren. 

Dat doorgeven hebben we gedaan, maar daar is dus nog niets verder over bekend.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2024

Online is ie nog niet beschikbaar @Jasper van KPN . Als ik ff spiek in het account van mijn moeder. Gaat gelijk van 83 naar 92. Slaat 89 nog over; ook niet zichtbaar in de gids in haar account.

Ca. 14:15

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • November 11, 2024

@Jasper van KPN Deze periode dat ONS open staat is een mooi mogelijk om dit intern even door te geven en te realiseren. 

Zo is dat. Promoten is dan ook in de beste kwaliteit doorgeven. SD is niet meer van deze tijd indien HD beschikbaar is.

Wordt het beeld toch iets beter met die topseries zoals 'Allo 'Allo, The Love Boat en natuurlijk Dynasty. En als tip aankomende zaterdag de film: Are You Being Served? 

Jasper van KPN
Moderator

Online is ie nog niet beschikbaar @Jasper van KPN . Als ik ff spiek in het account van mijn moeder. Gaat gelijk van 83 naar 92. Slaat 89 nog over; ook niet zichtbaar in de gids in haar account.

Dank je voor het testen, ik doe er meteen navraag over!

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb een terugkoppeling @PeterG, het klopt inderdaad dat de zender niet online te kijken is. Dat was een foutje in de eerdere terugkoppeling die we kregen. Jouw moeder zal het via haar ontvanger wel kunnen kijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2024

Oh okee. Hopelijk wel met opnemen.

JanD
Superuser
  • November 11, 2024

Hallo @PeterG via https://tv.kpn.com/ kan ik wel online naar ONS kijken via de pc.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2024

Tja  jij hebt het pluspakket neem ik aan @JanD .

JanD
Superuser
  • November 11, 2024

Tja  jij hebt het pluspakket neem ik aan @JanD .

Nee @PeterG , dat heb ik niet, daarom schreef ik eerder begin van deze dag binnen dit topic dat kanaal 89 nog steeds niet actief is, nu wel sinds een paar uurtjes.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 11, 2024

Nee @PeterG , dat heb ik niet, daarom schreef ik eerder begin van deze dag binnen dit topic dat kanaal 89 nog steeds niet actief is, nu wel sinds een paar uurtjes.

Okee. Dan werkt het via tv.kpn.com kennelijk alleen als je op je thuis adres bent @JanD . Ik log in op mijn moeders account, maar dat is wel een ander adres. Zelf kan ik het niet checken, omdat ik het pluspakket heb.

Jasper van KPN
Moderator

Nee @PeterG , dat heb ik niet, daarom schreef ik eerder begin van deze dag binnen dit topic dat kanaal 89 nog steeds niet actief is, nu wel sinds een paar uurtjes.

Het is vandaag inderdaad toch mogelijk geworden om de zender online te kunnen kijken 😃

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 12, 2024

Ik zie ONS nu ook in het  online account van mijn moeder. 🙂

• November 12, 2024

Toen ik kind was vond ik de jeugdserie Q & Q uit de jaren 70 echt super spannend. Het gaat over een mysterieuze/mislukte foto waarop een lijk is te zien. De acteur die de boef was heb ik nog jaren in andere films en series gehaat. De intro gezongen door Robert Long bij deze serie vergeet ik ook nooit meer. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vroeger deze serie samen met mijn ouders gekeken, altijd bij gebleven en onlangs opnieuw bekeken: 

ER

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Toen ik kind was vond ik de jeugdserie Q & Q uit de jaren 70 echt super spannend. Het gaat over een mysterieuze/mislukte foto waarop een lijk is te zien. De acteur die de boef was heb ik nog jaren in andere films en series gehaat. De intro gezongen door Robert Long bij deze serie vergeet ik ook nooit meer. 

@Edu2020 interessant hoe dat zo in je hoofd kan blijven zitten hè?! Ik keek vroeger naar Unit 13, een Nederlandse politieserie. Daarin speelde Cees Geel een rol in het laatste seizoen. En tot op de dag van vandaag is dat mijn eerste associatie bij Cees Geel. Het is in de jaren wel echt een van mijn favoriete Nederlandse acteurs geworden. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik vond Unit 13 ook echt tof. Die was ik al weer helemaal vergeten. Doet me ook weer denken aan Spooks op de BBC ook een geweldige serie. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 12, 2024

Ha, @Edu2020 .

Dat herinnert me eraan dat ik de dvd box heb van Q&Q. Moet nog steeds de tweede serie kijken. Binnenkort maar eens.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik kijk nog steeds naar de volgende Nederlandse comedy series uit de jaren 80 en 90, die helaas niet meer te zien zijn op Vaderlandse televisie, maar gelukkig nog wel vanaf DVD of streamingdienst.

Oppassen is mijn favoriet, daar kijk ik dagelijks nog naar enkele afleveringen vanaf DVD.
Ik heb de complete serie op DVD.

De twee opa’s (Ben Hulsman en Coen Flink) zijn inmiddels overleden, maar hadden een grote rol als oppas opa’s in deze serie en deden de huishoudelijke taken.

Het wel en wee in huize van der Ploeg, in Zeg ‘ns Aaa.
Ik blijf ervan smullen, en ik ben er ook mee opgegroeid.
In de jaren 80 zat heel Nederland voor de buis, als Zeg ‘ns Aaa op televisie was.
Nu bekijk ik het vanaf DVD, en heb alle afleveringen in één DVD-box.

Sjoukje Hooymaayer (Dokter van der Ploeg), Manfred de Graaf (Chirurg en vrouw van dokter van der Ploeg) zijn in 2018 overleden aan kanker.
John Leddy (Koos Dobbelsteen) overleed op 1e Kerstdag in 2022.

Kijk ik elke dag bij mijn ontbijt na, via Videoland waarop deze serie nog op te zien is.
Werd begin jaren 90 uitgezonden, door de toen nog publieke omroep Veronica.

Frans van Deursen (met bril op de foto) speelt nu een hoofdrol als verpleegkundige, in de nieuwe reeks van Medisch Centrum West op SBS 6.

Susan Visser (rechts op de foto) heeft een hoofdrol in Gooische Vrouwen.

De twee anders zijn inmiddels met pensioen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • December 3, 2024

Kijk uit malloot…. een kokosnoot!” 😆

TV series die mij altijd bij zullen blijven, zijn onder andere “As the world turns”, “Santa Barbara” en “The bold and the beautiful”: series waar mijn moeder (en haar zussen) naar keken en waar je ze niet bij mocht storen…! 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Kijk uit malloot…. een kokosnoot!” 😆

Ik moet zelf ineens weer denken aan Medisch Centrum West. Mijn moeder keek daar altijd naar begin jaren 90. De tune van dit programma staat echt in mijn geheugen gegrift.