Skip to main content
Vraag

Eén dag de baas bij KPN: Welke stappen zou jij nemen?

  • 10 August 2024
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Stel je voor: één dag lang heb jij het roer in handen bij een van de grootste telecombedrijven van Nederland, KPN. De macht om beslissingen te nemen ligt volledig bij jou. Wat zou jij aanpakken?
 

Misschien zitten er inspirerende ideetjes tussen?

Wat zou jij zelf ondernemen @Asfadabo ?


De bonus laten uitbetalen voor de baas.


Wat zou jij zelf ondernemen @Asfadabo ?

Klantenservice verbeteren/versterken en ik zou voorop willen lopen met toffe nieuwe dingen voor mijn klanten, verbeteringen (sneller invoeren, dingen lijken zo lang te duren).


Dat er beter geluisterd wordt naar klanten, de communicatie naar de klanten toe wordt verbeterd en dat de interne communicatie verbeterd wordt aangaande klantproblemen, zodat klanten niet X keer hetzelfde verhaal hoeven te vertellen.

Verder de productkennis bij de klantenservice verbeteren.

Soms, als je belt, krijg je een antwoord dat nergens op slaat en de volgende keer  tref je een medewerk(st)er met kennis van zaken.

Bovenstaande punten zou ik als eerste aanpakken.


Ik zou de glasvezelkabel die al een tijdje bij mijn voordeur uit de grond steekt eindelijk doortrekken tot in mijn woning. 😁

Piet.


De bonus laten uitbetalen voor de baas.

🤣


Wat zou jij zelf ondernemen @Asfadabo ?

En jij @Raspberry?


@Asfadabo mij maakt het helemaal niets uit. Aangezien geen enkele provider perfect is. Er is overal wel wat. Zolang ik zelf tevreden stap ik niet over 😊

Maar om toch antwoord op je vraag te geven, het eerste wat bij mij opkomt, direct stoppen met welkomstaanbiedingen! 


Toch wat meer onderscheiden tegenover andere providers, en wat dingen terugdraaien zoals je bij XS4ALL had: Homepage-ruimte, iedereen een eigen hostname in de DNS, instelbare filter voor je verbinding met een WAF (web application firewall), om bijvoorbeeld poorten dicht te gooien.


Reageer