Skip to main content
Sticky

Een poll voor jou: Wat mag bij jou echt nooit uitvallen?

• April 2, 2026
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken
Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We vinden het leuk om te weten hoe jullie ergens over denken! Daarom plaatsen we af en toe een poll. Gewoon om te kijken hoe de meningen zijn en om er over te praten met elkaar.

Deze keer zijn we benieuwd: wat mag bij jou écht nooit uitvallen? Wifi, tv, streaming of mobiel internet? Stem je mee? 

De poll van deze week: Wat bij jou echt nooit mag uitvallen?

We hebben het allemaal wel eens meegemaakt. Je bent net begonnen aan die spannende ontknoping van je serie. Of je zit midden in een online meeting. Misschien ben je onderweg en wil je snel iets opzoeken. En dan… ineens werkt het niet meer.

Dat kleine moment van paniek. De wifi die wegvalt. Het draaiende laadicoontje dat maar blijft draaien. Of je telefoon die ineens geen bereik meer heeft. 😅

Sommige dingen zijn gewoon zo verweven met ons dagelijks leven, dat we pas merken hoe belangrijk ze zijn als ze er even niet zijn. 

Hoe ga jij ermee om als één van deze diensten uitvalt? En welke kun jij echt niet missen? Deel je stem in de poll en laat je mening achter in de reacties hieronder!

We houden ervan om met jullie te kletsen en jullie gedachten te horen! Daarom stellen we af en toe vragen en houden we polls. Jouw input is heel waardevol voor ons en daarnaast zijn benieuwd naar jullie kijk op bepaalde dingen. 

Het is belangrijk om te benadrukken dat we deze vragen vooral stellen om met jullie in gesprek te gaan en om een gesprek in onze community op gang te brengen, niet per se om namens KPN inzichten op te halen. Maar: als jullie waardevolle feedback delen waarmee we ons kunnen verbeteren, dan nemen we dat zeker mee!

Dus voel je alsjeblieft vrij om te reageren op onze vragen en polls. Jouw gedachten en ideeën zijn belangrijk voor ons, en we stellen je deelname enorm op prijs.

Wat mag bij jou echt nooit uitvallen?

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 2, 2026

Zonder elektriciteit doe je niks.…

Mobiel internet is ook lastig bij uitval. 

Want daarmee kun je uitval van vast internet en wifi nog opvangen. 

Mensen die hun huis van domotica (hebben) voorzien zijn ook niet 'klaar' voor dergelijke problemen. IoT blijf ik zover mogelijk van weg. De was gaat hier nog door het deurtje. 

Volgens mij één keer storing gehad tijdens een voetbalwedstrijd. Maar dan heb ik altijd nog DVB-T2 HEVC FTA (NPO) en Digitenne. En anders gaan we ook niet 'dood'.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Ik heb hier best veel geautomatiseerd, maar wel op zo’n manier dat het ook zonder internet nog werkt: een aardige HomeAssistant installatie draait er wel. Zolang er maar stroom is, mogen van mij alle vier de opties wegvallen 😉

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 2, 2026

Mijn keuze zit er niet bij.
Bij mij mag beslist geen email uitvallen en dus geen vaste internet.
Mobiel internet gebruik ik nooit.
Maar dat staat niet bij de keuze.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Nou, ik zou zeggen mijn haar…🤣🤣🤣 oh nee, da’s al een tijdje zo…

Ff zonder gekheid: het mobiele netwerk of inderdaad ‘t stroomnet. Dat is van levensbelang. Je zal maar afhankelijk zijn van een levensreddend apparaat en floep de stroom valt uit… dan is er een serieus groot probleem. 
Op onze community lezen we ook veel dat een apparaat via WiFi te bedienen is, mooi, echter zonder ‘prik’ doe je niets meer… inderdaad de vaat doen we met de hand, stofzuigen ook zonder robot, nog goed voor de beweging ook zullen we maar zeggen.

Zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen. Laten we hopen dat het zover niet gaat komen 🤞🏼🤞🏼