Skip to main content

Een virtueel bezoekje achter de voordeur: hoe kijk jij televisie?

• April 8, 2024
  • 130 reacties
  • 2850 keer bekeken
Een virtueel bezoekje achter de voordeur: hoe kijk jij televisie?
Toon eerste bericht

130 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 18, 2025

Lekker creatief bezig geweest ​@Anneke-Anna met dat zelf gecreëerde back led light.  

Dank je 😆

Ik had eerst een led licht strip en had deze verwijderd maar nam de laklaag van het meubel deels mee 😐 daarom een mooi ‘excuus’ voor een nieuw TV meubel.😅

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 28, 2025

en kabels liggen langs de muur in een kabelgoot maar dat opgehoopte bundeltje bij de modem (laat ik lekker niet zien 😅) krijg ik wel de kriebels van.  

Haha, helemaal herkenbaar dit… 😁

Tijdens het meelezen viel mij trouwens dit creatieve topic op: 3D-geprinte houder om de Soundbox onder de tv te hangen:

Zeker de moeite waard om eens te bekijken!
Ik heb ook een Soundbox, die net wat hoger is vergeleken met de andere tv-ontvangers van KPN. Bij mij thuis is dat nog een uitdaging waar ik even iets anders op moet verzinnen. Dit idee sprak mij wel aan!
​​​​​

• August 31, 2025

Sinds gisteren een setje Theatre Rears erbij gekocht 😋

Met de Theatre Bar 8 was het al een upgrade thuis met de tv aangekoppeld als middenspeaker. En eerder dit jaar ook een Theatre Sub 7 aangekocht, en dan denk je die is maar 100w maar het knalt letterlijk heel de woning door qua bas hoe zacht je deze ook zet, toch besloten om ook Rears erbij te nemen. 

En dan zet je een filmpje op die draait met IMAX-Enhanced inhoud,.. Dan gaat er echt een wereld open, geluid staat gewoon normaal, dus niet luid of wat dan ook. Maar je hoort letterlijk alles overal vandaan komen,... 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2025

Hoi ​@JB22_  En zijn je buren daar ook blij mee? 😎😋🤣
Zonder gekheid, geniet van je geluid JB22.

• August 31, 2025

Ja want het hoeft niet luid zolang het maar wél goed klink. Er is absoluut betere kwaliteit. En misschien hier thuis te Sony minded. Maar het werkt gewoon met- en aan elkaar, plus haal alle mogelijkheden uit de tv én bedien alles ook qua geluidsinstellingen met de afstands van de TV.

Investeer één keer en nooit weer, die halfbakken oplossingen wil je gewoon niet hebben, dat is iets van de afgelopen 15 jaren of langer. Ben daar wel klaar mee.

Vroeger zag je ook bij iedereen thuis een zilvergrijze JVC surround set met in elke hoek een zuil speaker bij de TV een sub en een cd/dvd speler. Dat bleef ook jaren staan en voor die tijd gewoon goed. Wat ik nu heb mag ook de komende 15 jaar of langer meedraaien.