Skip to main content
Vraag

Ervaringen met de KPN Rijksmuseum puzzel

• December 29, 2024
  • 36 reacties
  • 2633 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

Bastiaan Sahetapy
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+5

Hey iedereen!

Iemand die de puzzel toevallig nog over heeft en hem graag een 2e leven gunt? Zou graag kijken of ik het geduld ervoor heb ;)
Ik hoor het graag!

Groet,

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • March 13, 2025

Hi ​@Bastiaan Sahetapy! Ik ben ook wel benieuwd of jij daar het geduld voor hebt… Ik stuur er maandag één (gaat naar het adres wat ik in jouw profiel zie staan) 💚

Goedemorgen allemaal,

De Nachtwacht puzzel is een goede bezigheidstherapie en gestaag kom ik vooruit. Het enige wat ik mis is eigenlijk een goede afbeelding van de puzzel. Ik gebruik nu de foto van SvenBreu, maar die is niet helemaal bruikbaar. Heeft iemand een goed belichte foto toevallig?

Bastiaan Sahetapy
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Bastiaan Sahetapy! Ik ben ook wel benieuwd of jij daar het geduld voor hebt… Ik stuur er maandag één (gaat naar het adres wat ik in jouw profiel zie staan) 💚

Dankjewel!!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Laat je ons binnenkort weten hoe het gaat ​@Bastiaan Sahetapy? 😊

Bastiaan Sahetapy
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+5

@Alexandra van KPN 

Zeker weten! Foto volgt mits hij af is!

• Nieuwkomer
  • May 30, 2025

Na een half jaar puzzelen heb ik hem eindelijk gelegd. Ik kom wel 1 stukje tekort maar dat kun je verwachten van de slechte kwaliteit‼️

Ik ga nu weer leuke puzzels leggen want het puzzelplezier is met deze puzzel wel wat gedaald.

Erwin van KPN
Moderator

Ondanks deze puzzelbeproeving ben ik wel erg onder de indruk, ​@W Beeke  :-)

Carla Sterenborg
Nieuwkomer

Wat is het formaat van de puzzel?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 2, 2025

Petje af voor ​@W Beeke ! 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Carla Sterenborg, het formaat van deze puzzel is bij benadering ongeveer 50 x 70 cm