Skip to main content

Eurovisie Songfestival screenshot spel

  • 7 May 2024
  • 31 reacties
  • 435 keer bekeken

Het Eurovisie Songfestival spel: vind zoveel mogelijk zenders en maak er een screen van.

Voorzien van naam zender en land.

Ik begin:

Nederland NPO1

België VRT 1

België TIPIK

Nederland/Vlaanderen BVN

Luxemburg: RTL

Duitsland ONE

Verenigd Koninkrijk BBC ONE

Italië RAI 2

Portugal RTP

Polen TVP

Armenië Armenia 1

Spanje TVE

Slovenië TV Slovenija 1

Denemarken DR1

Zweden SVT1

IJsland RUV

Zwitserland SRF Zwei

Zwitserland RSI LA2

Zwitserland RTS 2

Ierland RTÉ ONE

Georgië 1 TV Georgia HD 


Israël Channel 33 Makan 


@Giant2000

Ik had gisteravond dus nog San Marino (van de HotBird) alsmede Azerbeidzjan, Georgie en Israel (via legale streams) gevonden.

De twaalf landen die overbleven, kon ik vaak wel vinden. Maar de signalen waren dan gecodeerd.      

 


Het leuke was er gisteren na de diskwalificatie van Nederland wel een beetje af. Wel mooi dat de festival voorzitter tot 2x toe verschrikkelijk werd uitgejoeld door het publiek. Er heerste een nare sfeer van onduidelijkheid over de editie van 2024 dat we die maar gauw vergeten.

Ook de tweets van "onze nieuwe regerings kandidaten" leken nergens op, maar dat is mijn mening.

Nee, gemengde gevoelens al met al.

Maar het spel was leuk en we hebben heel veel screens gevonden. Bedankt allemaal voor de inbreng.


Dat van die screenshots, met zenderlogo’s, doet mij denken aan vroegâh… via een kortegolf ontvanger naar een ver radiostation luisteren en zoveel mogelijk QSL kaarten proberen te bemachtigen. Er was zelfs een heuse club opgericht, een zogenaamde DX club https://www.bdxc.nl


Nee, gemengde gevoelens al met al.

Eens.

 

Maar, ik vond het topic leuk. En ben al met al niet ontevreden met de plaatsen waar mijn favorieten (Oekraïne, Frankrijk, Duitsland) zijn geëindigd. Hadden jullie favorieten?


Reageer