Skip to main content
Antwoord

Gezocht: oude PTT Telecom telefooncel voor kunstproject

• April 28, 2025
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Steven Soeters
Nieuwkomer

Hoi, wij zoeken voor een kunstproject een oude groene PTT telecom telefooncel. Heeft iemand er een over of weet iemand er een te koop staan? Liefst niet een mega opknap project! 

Dank je wel, Mvg Steven

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Steven Soeters, welkom bij onze community. 

Ik zou eens informeren bij het houwelingen telecom museum. Maar uit ervaring weet ik dat deze dingen voor meer de deur uit gaan dan het ijzer waard is 😅 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Ik_Combineer, waarvoor dank. Goed advies. Als ik op marktplaats op telefooncel zoek kom ik nog een tegen van KPN uit de jaren 60. Dat heeft verder niets met ons te maken en is dus op eigen risico, maar ik wilde toch meedenken. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 28, 2025

Ik zou eens informeren bij het houwelingen telecom museum. Maar uit ervaring weet ik dat deze dingen voor meer de deur uit gaan dan het ijzer waard is 😅 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Hi ​@Steven Soeters, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Ik_Combineer, waarvoor dank. Goed advies. Als ik op marktplaats op telefooncel zoek kom ik nog een tegen van KPN uit de jaren 60. Dat heeft verder niets met ons te maken en is dus op eigen risico, maar ik wilde toch meedenken. 🙂