Skip to main content
Antwoord

Goede reclame voor KPN? Medewerkers die afval dumpen?

• January 27, 2025
  • 14 reacties
  • 330 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik heb een melding gemaakt bij security, behalve dat dit uiteraard niet mag is het absoluut niet de bedoeling om KPN kleding rond te laten slingeren. Hier kan misbruik van worden gemaakt door mensen die langs de deuren gaan en doen alsof ze van KPN(netwerk) zijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 27, 2025

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 27, 2025

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@adam88, dat ziet er zo niet heel netjes uit inderdaad. Op de foto's kan ik niet zien hoe of waar het is. Is het ergens willekeurig, of is het bij werkzaamheden die gaande zijn? Als het dat laatste is kan het nog opgeruimd worden. Met alleen deze foto's is dat lastig met zekerheid te zeggen. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 27, 2025

https://maps.app.goo.gl/iLZn8RRrVdE3HMzL9

52.278789, 6.183331 Wechelerveld,Wechelerweg 43, 7433 PZ Schalkhaar

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Ik heb een melding gemaakt bij security, behalve dat dit uiteraard niet mag is het absoluut niet de bedoeling om KPN kleding rond te laten slingeren. Hier kan misbruik van worden gemaakt door mensen die langs de deuren gaan en doen alsof ze van KPN(netwerk) zijn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor het melden ​@adam88

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 27, 2025

Politie kleding wordt om die reden vaak verbrand als het niet meer voldoet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 31, 2025

Inmiddels is de rommel opgeruimd.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 31, 2025

Inmiddels is de rommel opgeruimd.

Dat is mooi om te lezen! Bedankt voor je alertheid!

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 1, 2025

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 1, 2025

Alleen wie zou het nu gedumpt hebben? Is dit echt door KPN medewerkers gedaan?

• February 1, 2025

Alleen wie zou het nu gedumpt hebben? Is dit echt door KPN medewerkers gedaan?

Mogelijk een onderaannemer. Ik lijk ook de mantelkkeur van een ander netwerk te zien.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 1, 2025

Delta is groen, ODF (netwerk welke odido vaak gebruikt) is blauw. KPN is oranje. Dus ja dit is zeker van een onderaannemer geweest die behalve voor KPN ook voor andere providers werkte. 

• February 2, 2025

Delta is groen, ODF (netwerk welke odido vaak gebruikt) is blauw. KPN is oranje. Dus ja dit is zeker van een onderaannemer geweest die behalve voor KPN ook voor andere providers werkte. 

Ik neem aan niet voor providers maar voor de netwerkbeheerders. Ik ga er vanuit dat een monteur aangestuurd door een provider niet zoveel afval verzameld die zal eerder dozen van mediaconverters en dergelijke hebben.

Dit lijken resten van nieuwe aanleg. Het blijft hoe dan ook slordig.