Skip to main content
Antwoord

Heb KPN ID e-mailadres gewijzigd, maar krijg nog notificaties binnen op oude e-mailadres

• January 31, 2025
  • 12 reacties
  • 106 keer bekeken

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

KPN ID:

Heb mailadres gewijzigd. Als goed is ook bij forum.
Alleen waar ik tegen aan loop, bij oude mailadres: ik nog steeds mail krijg waarin reactie krijg. Die word niet gewijzigd naar nieuw adres?

Ik hoor het wel, alvast bedankt.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste ​@ajvs89, het klopt helemaal wat JanD zegt! Ik heb je topic toch even wat eerder opgepakt, omdat dit voor jou een lastig probleem is, maar voor mij snel op te lossen. Wil je in jouw profiel het juiste e-mailadres neerzetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'? Niet vergeten om op ‘opslaan’ te drukken😄. Laat hier even weten dat je dat hebt gedaan, dan zal ik het voor je in orde maken. In verband met het weekend, zal dat waarschijnlijk maandag zijn. Mocht je merken dat je niet in kunt loggen, nadat ik het gewijzigd heb, verwijder dan de cookies/geschiedenis in de browser en probeer het dan opnieuw.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 31, 2025

Beste ​@ajvs89 het mailaccount dat je gebruikt om in te loggen bij het forum, kun je niet zelf wijzigen, dat kan een moderator wel voor je doen.

Wacht zijn/haar reactie even af.

Succes.

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 31, 2025

Oke. Hoe kom ik hiermee in contact?
Of krijg ik bericht?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 31, 2025

Oke. Hoe kom ik hiermee in contact?
Of krijg ik bericht?

Beste ​@ajvs89 wat ik eerder schreef, wacht zijn/haar reactie binnen dit topic even af. Dit kan een paar dagen duren. Het moderatieteam werkt vragen af op basis van FiFo.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2025

Beste ​@ajvs89, het klopt helemaal wat JanD zegt! Ik heb je topic toch even wat eerder opgepakt, omdat dit voor jou een lastig probleem is, maar voor mij snel op te lossen. Wil je in jouw profiel het juiste e-mailadres neerzetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'? Niet vergeten om op ‘opslaan’ te drukken😄. Laat hier even weten dat je dat hebt gedaan, dan zal ik het voor je in orde maken. In verband met het weekend, zal dat waarschijnlijk maandag zijn. Mocht je merken dat je niet in kunt loggen, nadat ik het gewijzigd heb, verwijder dan de cookies/geschiedenis in de browser en probeer het dan opnieuw.

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 31, 2025

Beste ​@Marcia van KPN 

Als goed is, heb ik veld ingevuld.

Ik hoor het wel.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@ajvs89 het is bij dezen geregeld! Laat je nog even weten of het nu naar behoren werkt?

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 3, 2025

Ik zal testen, en kijken gedurende dag of morgen of ik mail binnen krijg.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Als het goed is, krijg je van mijn bericht ook een mailtje. Dan is het helemaal in orde😄.

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 4, 2025

Ja kreeg binnen.

De ander onderwerp niet, die opnieuw aanklikken voor het volgen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hm.. ja wil je dat eens proberen? Anders laat het gerust weten hier :-).

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 5, 2025

Het werkt. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Perfect!