Skip to main content
Beantwoord

Het WK hoesje was op vrijdag al uitverkocht

• June 8, 2026
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemiddag op vtijdag was wk hoesje op vrijdag uitverkocht slechte zaak hen zelfs s26 gekocht hie zit het met hoesje mvg eddy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Edje g, welkom op de community. Het WK hoesje is een op=op actie, als het hoesje voor jouw toestel niet meer beschikbaar is zijn ze helaas al op. Er komen vast nog leuke acties waar je wel gebruik van kunt maken. Hou vooral het "Voor Jou" gedeelte in de MijnKPN app in de gaten. 

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Edje g, welkom op de community. Het WK hoesje is een op=op actie, als het hoesje voor jouw toestel niet meer beschikbaar is zijn ze helaas al op. Er komen vast nog leuke acties waar je wel gebruik van kunt maken. Hou vooral het "Voor Jou" gedeelte in de MijnKPN app in de gaten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2026

Dat snap ik maar wk nog niet eens begonnen en is al op beetje jammer vind ik dat kpn heeft veel klanten uiteindelijk zou het fijn zijn als er meer waren aangeschaft nederland is groot veel inwoners dus opperdepop is mij dan raadsel,oplossing had er meer laten maken mvg ed

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • June 8, 2026

1:00 was hij al bij mij op uitverkocht was wel heel snel

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 8, 2026

Ik twijfelde nog. Op zondag toch.... alles grijs. Bleek er sowieso voor de S25 FE geen geweest te zijn. 😁

En het leven gaat doorrrr 😀 (heb prima hoesje die ook scherm beschermt. En standaard is bij TV kijken op de phone)

Jasper van KPN
Moderator

Het ging heel snel met de hoesjes inderdaad! Wat nog wel mogelijk is, is het maken van een eigen wallpaper: wkhoesje.kpn.com/wallpaper.