Skip to main content

Het WK voetbal mag van mij snel voorbij zijn

• June 19, 2026
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Gebruiker510
Slimmerik

Dat het WK voetbal maar zo vlug mogelijk klaar is. Zonde van je stroom 

6 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Gebruiker510, ik kijk zelf eigenlijk ook nooit voetbal, maar als Nederland of Turkije speelt probeer ik meestal wel even te kijken. Hoe komt het eigenlijk dat je er zo weinig mee hebt?

Ik woon zelf in de stad en hoor het meteen als er gescoord wordt. Dan gaan hier overal de juichkreten door de straten. 😄

mrGanesha
Slimmerik
  • June 19, 2026

Ik ben er eigenlijk wel blij mee dat er op televisie zoveel aandacht aan voetbal wordt besteed. Ik zet de TV daarom gewoon helemaal niet meer aan en ik moet zeggen; daardoor heb ik er veel minder last van dan vorige wk’s of ek's.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 19, 2026

Er zijn nog zoveel andere zenders. Met wat anders. Zelf binch ik nu heerlijk opgenomen series. Meestal BBC NL. 

Verder hier ook nog Netflix, Videoland en nlziet.nl. 

WK kijk ik alleen Nederland en Curaçao. Maar het moet niet 's nachts zijn. Geluid is tof met stadion geluiden via surround. 

En het is klaar na de finale op 19 juli. Dus de stelling 'zo vlug mogelijk' is een beetje....

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Dat het WK voetbal maar zo vlug mogelijk klaar is. Zonde van je stroom 

Bij dit soort reacties vraag ik me oprecht af wat jij er voor last van hebt? Er zijn tientallen zenders en streamers, dus keuze genoeg als je geen voetbal wil kijken. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 19, 2026

@Gebruiker510 Gelukkig ben je niet verplicht om het te kijken. Je kan ook bijvoorbeeld lekker kijken op Netflix, Videoland, HBO, Disney Plus etc, of op andere zenders, en lekker een beetje op YouTube rondneuzen. Gelukkig is de tijd van lineair tv kijken voorbij. Lang leven on-demand. 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 19, 2026

Zonde van je stroom 

Maakt niets uit, stroomverbruik is nul, alle afgenomen stroom gaat weer retour richting centrale.