Hoe bestel ik zo’n mooie KPN schaatsmuts?
Op dit moment zijn ze er niet, maar binnenkort mogelijk wel.
Hou dit topic maar in de gaten:
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/kpn-muts-thialf-486018
Beste
Beste
Ik heb mijn forumprofiel aangevuld met postcode + huisnummer en ik zou het zeer op prijs stellen als het gaat lukken.
Is er al iets meer bekend over de schaatsmutsen?
Op dit moment zijn ze er niet, maar binnenkort mogelijk wel.
Hou dit topic maar in de gaten:
https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/kpn-muts-thialf-486018
Als het goed is, wordt er volgende week weer wat geleverd aan het kantoor waar de webcare zit. Hou daarvoor het topic uit mijn link in de gaten voor het laatste nieuws.
Goede avond
zou ook graag twee setjes schaatsmuts ,sjaal ,handschoen ontvangen als deze weer vooradig zijn voor als wij gaan schaatsen op de ijsbaan hier in de buurt en wij weer gaan suporten in tialf.
We hebben ze inderdaad nog niet binnen, dus nog even geduld .
Ik heb inmiddels bericht,
Ik heb inmiddels bericht,
Hoi
Dit schaatsseizoen in ieder geval niet meer inderdaad!
Beste Marcia heb intussen de sjaals en handschoenen ontvangen en wil bij deze KPN bedanken wij zijn heel blij .🤩
En voor de mutsen misschien dan volgend jaar .
Nogmaals dank
Beste Marcia heb intussen de sjaals en handschoenen ontvangen en wil bij deze KPN bedanken wij zijn heel blij .🤩
Nogmaals dank
Hoi
Nogmaals dank
Hoi
Beste
Nogmaals dank
Hoi
Beste
Dank je wel en inmiddels ontvangen.
En moet ik dan eind van het jaar weer contact opnemen of er dan weer een muts te verkrijgen is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.