Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik chatten met een KPN medewerker?

• April 28, 2025
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Waarom is er nooit meer een medewerker op de chat.

Ik krijg alleen die bot computer die me nooit kan helpen.

Als ik vraag om een medewerker gaat ze kijken maar is er nooit.

En nee ik wil niet bellen of gebeld worden ik wil chatten.

Ik kan mijn probleem nooit bespreken zo.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Cmmw, welkom op de KPN Community! 

Zoals je gemerkt hebt, hebben we geen medewerkers meer om mee te chatten. We hebben onze chatbot die in de meeste gevallen kan helpen met informatie, of een doorverwijzing naar een van onze servicetools. Als dat niet voldoende is, en je wilt toch graag een medewerker spreken, dan hebben we daar ook opties voor.

De kortste klap is toch vaak bellen. Je kunt zelf bellen, maar je kunt ook makkelijk een terugbelafspraak plannen (onderaan de pagina). Dan bellen we je terug op een moment dat jou uitkomt.

Wil, of kun, je niet bellen, dan kun je collega's bereiken via een van onze social media kanalen (Facebook / X). Hier kun je via privébericht vragen stellen en geholpen worden. 

Daarnaast hebben we nog de KPN Community, waar je nu bent. Je kunt hier veel informatie vinden in onze Kennisbank of in de Product Updates. En je kunt hier zelf vragen stellen, wat je ook gedaan hebt. De Community is een plek waar voornamelijk onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen waar ze kunnen. KPN Moderators lezen alles mee en springen in waar dit nodig is. De Community is wel een openbare plek, dus let op dat je geen privégegevens in je berichten vermeld.

Jij geeft aan dat je graag wilt chatten om een probleem te bespreken. Als het gaat om een abonnementsinhoudelijk probleem, dan ben je waarschijnlijk het beste af bij mijn collega's op Facebook of X. Gaat het om een probleem in het gebruik van je producten of diensten, dan kun je jouw vraag hier ook stellen. De Community denkt dan graag met je mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 28, 2025

De chatbox is er niet meer. Als u het niet telefonisch kan of wil doen dan kunt u de klantenservice bereiken via Facebook of X.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hoi ​@Cmmw, welkom op de KPN Community! 

Zoals je gemerkt hebt, hebben we geen medewerkers meer om mee te chatten. We hebben onze chatbot die in de meeste gevallen kan helpen met informatie, of een doorverwijzing naar een van onze servicetools. Als dat niet voldoende is, en je wilt toch graag een medewerker spreken, dan hebben we daar ook opties voor.

De kortste klap is toch vaak bellen. Je kunt zelf bellen, maar je kunt ook makkelijk een terugbelafspraak plannen (onderaan de pagina). Dan bellen we je terug op een moment dat jou uitkomt.

Wil, of kun, je niet bellen, dan kun je collega's bereiken via een van onze social media kanalen (Facebook / X). Hier kun je via privébericht vragen stellen en geholpen worden. 

Daarnaast hebben we nog de KPN Community, waar je nu bent. Je kunt hier veel informatie vinden in onze Kennisbank of in de Product Updates. En je kunt hier zelf vragen stellen, wat je ook gedaan hebt. De Community is een plek waar voornamelijk onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen waar ze kunnen. KPN Moderators lezen alles mee en springen in waar dit nodig is. De Community is wel een openbare plek, dus let op dat je geen privégegevens in je berichten vermeld.

Jij geeft aan dat je graag wilt chatten om een probleem te bespreken. Als het gaat om een abonnementsinhoudelijk probleem, dan ben je waarschijnlijk het beste af bij mijn collega's op Facebook of X. Gaat het om een probleem in het gebruik van je producten of diensten, dan kun je jouw vraag hier ook stellen. De Community denkt dan graag met je mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2025

Bedankt ik heb het via fb gevraagd

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 28, 2025

Jij geeft aan dat je graag wilt chatten om een probleem te bespreken. Als het gaat om een abonnementsinhoudelijk probleem, dan ben je waarschijnlijk het beste af bij mijn collega's op Facebook of X.

Dan moet je dus wel eerst een account hebben of aanmaken wat weer extra (privacy) barrières opwerpt,
Speciaal voor ouderen/niet zo handige computergebruikers is dat extra vervelend.
En wie wil er in deze tijd nog op X gaan zitten?

Een directe WebChat mogelijkheid zonder de noodzaak om een app/account te moeten gebruiken is wel zo makkelijk/klantvriendelijk.

Bij Ziggo is die mogelijkheid er gelukkig (nog) wel maar goed verborgen voor de klant helaas.

• April 28, 2025

Een directe WebChat mogelijkheid zonder de noodzaak om een app/account aan te maken of te moeten inloggen is wel zo makkelijk/klantvriendelijk.

Bij Ziggo is die mogelijkheid er gelukkig (nog) wel maar goed verborgen voor de klant helaas.

Dat willen ze niet, want dat is te makkelijk voor de klant. Net als emailen. Er moet een zekere ... "drempel" zijn. Anders gaan klanten voor elke wissewasje meteen een vraag stellen.Â