Skip to main content
Sticky

Huisdieren-topic 2

• June 30, 2024
  • 644 reacties
  • 8083 keer bekeken
Huisdieren-topic 2
Toon eerste bericht

644 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 2, 2026

'Heb mijn zwarte kat nog even bekeken en ja, je hebt gelijk dat zie je haast niet dat zwarte.
Dan weet ik ook niet wat het verschil is.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

We zijn vanmiddag hier geweest…

… en we hebben de zwarte variant ook gekocht. We gaan het zien wáár dat verschil in zit. Erg mooie winkel, waarbij wat chauvinisme om de hoek kwam… 

… ook een doos met veel steentjes (en €€€) gezien van mij…

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Waar is die winkel?

En hebben ze alleen LEGO? (aan de gevelnaam te zien, wel😉)

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

En op de onderste foto (8 cm hoog) custom made) onze Poema in LEGO.

Da’s heel bijzonder zo’n uniek exemplaar en een mooie herinnering aan een dierbare pluizige huisgenoot. 
We gaan er weer goed voor zitten. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat is de koopgoot in Rotterdam toch? Ik ben daar wel eens geweest, maar heb deze winkel toen niet gezien volgens mij.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

@joop2011 Deze winkel is gevestigd in de ‘koopgoot’ en er is alleen lego te koop. Het verschil is ook te zien door twee werkbeschrijvingen naast elkaar te leggen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

@Jasper van KPN Daar heb je helemaal gelijk in. Deze lego store is vorige week pas geopend. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

@joop2011 en ​@huistijger … zoek de verschillen… wij hebben al wat verschillen gevonden…

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Zonder verder commentaar …….. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 2, 2026

Te triest voor woorden dat er überhaupt oorlog wordt gevoerd!!! Gewone mensen en ook dieren kunnen er heel weinig aan doen. Mensen kunnen schuilen en sommige weten wat er komen gaat, arme diertjes dus niet… 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat mooi dat er ondanks alles mensen zijn die ze helpen. 💚 Ik ben erg blij dat er nog goeds is, ook in dat soort omstandigheden. Al zou het natuurlijk nog mooier zijn dat dit helemaal niet nodig was...

Hier heb ik kortgeleden een nieuw mandje gekocht voor de heren. Nu is het meestal zo dat de kartonnen doos waar het in kwam interessanter is dan het mandje zelf, maar nu heb ik eindelijk succes geboekt! ✨

Hoor met regelmaat nu diep gesnurk naast me. Nadeel nu is dat er regelmatig ruzie is om wie er in het mandje mag. 😅

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat mooi dat er daadwerkelijk succesvolle mandjes bestaan ​@Sanne van KPN, ik blijf dingen kopen en na een tijdje naar de kringloop brengen omdat ze er niks mee doen 😅Thorvi heeft nu mijn nieuwe fluffy fluwelen kussen geclaimd. MIJN kussen, gekocht voor mijzelf! 0 keer zelf gebruik van kunnen maken haha. Daar ligt ze nu de hele dag op, en de diverse mandjes her en der door het huis, daar haalt ze haar neusje voor op. 

En het is verschrikkelijk dat niet alleen mensen maar ook dieren lijden in de huidige conflicten. Net als in Libanon zijn er gelukkig ook in andere conflictzones zoals Oekraïne, diverse teams en organisaties actief om dieren te redden, opvangen en verzorgen en dat vind ik dan weer erg mooi!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 4, 2026

Polaroid kwam ik ineens weer tegen. Uit ik denk 1976. Zij en ik waren onafscheidelijk. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mooi beestje wel ​@PeterG 
Was Polaroid de naam van de kat of bedoel je dat het een Polaroid foto is? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 4, 2026

Polaroid foto. Het poezenbeest heette Kosimo. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 5, 2026

Probleem….

Heren, Mag ik misschien in mijn eigen stoel zitten?
Please?

Ik denk dat ik maar een nieuwe stoel moet kopen want deze hebben ze geconfisqueerd. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2026

In beslag genomen door de bekattingsdienst. Dan maar op de gasten stoel, ​@huistijger . 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 5, 2026

Toen wij nog een lederen computerstoel hadden, lag de kat er ook altijd op.

Nadat wij een stoffen computerstoel hebben, nooit meer.