En, bevalt hij goed
En, bevalt hij goed
Ik heb ook wat ter wege gebracht hier geloof ik
Hahahah net sa eamelje, hij komt er zodra mijn huidige het begeeft
Ik heb ook wat ter wege gebracht hier geloof ik
Volgens mij ook, alleen maar mooi, blije goed gehydrateerde katten door het hele land!
Om nog even op het water terug te komen.
Ik heb heel wat katten gehad, op een gegeven ogenblik had ik er zeven stuks, nu heb ik er twee, maar mijn ervaring is dat ze niet van vers kraanwater houden.
Als ik gegeten heb dan zet ik o.a. mijn bord op het aanrecht met wat water er in omdat dan het afwassen beter gaat.
Daar zijn ze gek op! Er staat altijd vers water voor ze klaar maar nee ze willen uit dat bord drinken of uit een plas regenwater.
even een vlekje wegwerken
Die met de bloem heb ik ook gehad, staat heel leuk maar HEEL VEEL lawaai en ze zijn er inderdaad vanaf begin af aan niet echt fan van geweest
En
Ik heb een Teckel. Op insta te vinden als Sir Freek De 1e
Sam is niet meer.
Vandaag (4 juli 2022) is Sam voorgoed gaan slapen. Hij verdient de mooiste plek in de kattenhemel want hij was de allerliefste en meest aanhankelijke kat ever. Sam is bijna 22 jaar geworden.
Ik zal je missen, lieve Sam.
Sam is niet meer.
Vandaag (4 juli 2022) is Sam voorgoed gaan slapen. Hij verdient de mooiste plek in de kattenhemel want hij was de allerliefste en meest aanhankelijke kat ever. Sam is bijna 22 jaar geworden.
Ik zal je missen, lieve Sam.
ahh, wat sneu
Ik wens je veel sterkte toe!
Da's een hele nare ervaring
Ik weet er alles van...
Hij laat een hele leegte achter, maar je vergeet hem nooit.
Veel sterkte gewenst, ook van mijn huistijgers, Simba en Pretzel!
Sterkte
Sterkte
bedankt voor de lieve wensen. Ook al was Sam (voor een kat) hoogbejaard en weet je dat deze dag steeds dichterbij komt en onvermijdelijk is… het hakt er toch wel in.
Ach, wat sneu,
Jij ook sterkte gewenst
Een kameraadje verliezen geeft veel verdriet….
Ach, veel sterkte
Ach, wat sneu,
Ook veel sterkte gewenst, Erik.
Bedankt
En natuurlijk ook dank
Verlies van huisdieren is altijd verdrietig, ook sterkte
Dit luipaard was ook "thuis" en net aan de lunch.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.
Wat gaaf
Heel gaaf
Wat gaaf
Klopt, eerst zelf wat rondrijden (safari's) en dan op bezoek bij onze dochter.
Tot nu toe 3 luipaarden gezien, een grote groep wilde honden...
...en, heel bijzonder, de bedreigde "Ground hornbill".
En uiteraard ook de rest van de wildlife hier zoals leeuwen, buffels, olifanten, etc.
Maar nog meer geluk met een Civetkat, ...
Die heb ik nog niet gezien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.