Veel mensen hebben een huisdier(en).
De 1 heeft een hond, de ander een kat weer een ander vissen en.........
Welk huisdier heb jij?
ik begin met die van mij.....
Een Kooikerhondje, hiervoor had ik een Labrador. (te kort,)
Bladzijde 2 / 19
Wow! @wjb , jou dochter heeft wel grote huisdieren hoor! 😛 Maar wat en lieve konijntjes! 😳 So Cute! 😳
Zulke katjes vind ik ook wel leuk! Heb je wel een boerderij nodig :)
Straks de kleine nijntjes ook vroeg helpen, anders heb je er binnenkort nog meer :D
Leuke kat, Dennis & Fame!
Straks de kleine nijntjes ook vroeg helpen, anders heb je er binnenkort nog meer :D
Leuke kat, Dennis & Fame!
Oooooooowh, dan hebbik zulke katjes...:P;)
Die kleine Nijntjes hebben gelukkig stuk voor stuk andere baasjes gekregen. 🙂
Mijn dochter heeft wat andere ideeën bij "huisdieren".
Leuk ! Erg leuk !
Mijn oom woonde, was missionaris in het toenmalig Zaïre. Bij hem kwamen deze huisdieren ook regelmatig in het "dorp". 🙂
Leuke beestjes 😛
Onze kat Noekie is vandaag 17 jaar geworden! Hoera!:D
Noekie is vandaag overleden, we hebben hem laten inslapen omdat hij darmkanker had en niet kon poepen. En hij had pijn. Maar hij heeft een mooi leven gehad.??. Rust zacht!
Geen andere keuze is in dit geval de beste keuze! De ware dierenliefhebber/ster maakt die keuze...een goede keuze!
Oeio @fame29 dat zijn geen prettige berichten, ik weet wat het is om je kameraad te verliezen.
Veel sterkte gewenst vanuit Leeuwarden, ook van mijn (4) katten.
Bedankt voor jullie steun, @fame29 en ik waarderen het ook heel erg.
We ontvingen een leuk kaartje: Onze dank aan: @Erik_ , @Justin_ , @Marcia_ , @Joran , @Koen en @Paul_
Groetjes van@fame29 en mij.
Groetjes van
Dat is bijzonder attent van het KPN-team!
't geeft weer even een hart onder de riem.
Sterkte @fame29
Hallo @DennisSchreve en @fame29 .
Wat sneu om te lezen van Noekie Ik voel met jullie mee. Hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt!
Die 2 van mij zijn resp. 18 en 19 geworden. Moest ze binnen 3 weken van elkaar laten inslapen. De jongste had darmkanker en de oudste problemen met de schildklier wat raar gedrag veroorzaakte. Door de leeftijden besloten niet meer te behandelen.
Nu heb ik geen huisdieren meer. Ben te vaak enkele weken weg. Aangezien ik zelf geen dieren heb, was ik nog niet eerder op dit topic.
Helaas geen foto's meer digitaal beschikbaar. (vorige computer is stukgegaan en het fototoestel ook)
Wat sneu om te lezen van Noekie Ik voel met jullie mee. Hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt!
Die 2 van mij zijn resp. 18 en 19 geworden. Moest ze binnen 3 weken van elkaar laten inslapen. De jongste had darmkanker en de oudste problemen met de schildklier wat raar gedrag veroorzaakte. Door de leeftijden besloten niet meer te behandelen.
Nu heb ik geen huisdieren meer. Ben te vaak enkele weken weg. Aangezien ik zelf geen dieren heb, was ik nog niet eerder op dit topic.
Helaas geen foto's meer digitaal beschikbaar. (vorige computer is stukgegaan en het fototoestel ook)
Voor de kattenliefhebbers (waaronder ik), gisteravond was er een kattenspecial bij Jinek op NPO1
Komt één hond in voor maar ik verklap niets
Ook maar dit snel door gespoeld
Ook maar dit snel door gespoeld
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.