Skip to main content
Antwoord

Ik wil graag meer informatie over het KPN gebouw in Maarssen

• May 22, 2025
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Goedemorgen, ik overweeg het huis (adres) in Maarssen te kopen. Naast dat huis staat een behoorlijk groot gebouw van KPN. Ik zou graag van jullie vernemen wat er in dat gebouw plaats vindt en of er plannen zijn dat gebouw te verwijderen in de toekomst.

Met vriendelijke groet

Maureen Staal

Admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Maureen Staal ,

Je kunt hiervoor bellen met KPN Infra, 0800-0150. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

ik vergeet nog mijn mailadres te geven, kunnen jullie mij antwoorden op (mailadres)

Admin: privégegevens verborgen

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

Dit is een forum waar de communicatie openbaar is, en waar voornamelijk klanten reageren maar ook KPN medewerkers. Het delen van persoonlijke gegevens is niet de bedoeling.

Het gebouw wat daarnaast zit is een wijkcentrale. Hier staat de hoofdverdeler van de KPN aansluitingen in je omgeving en de apparatuur voor DSL-verbindingen en misschien zelfs glasvezel.

Ik weet wel dat stukje bij beetje steeds meer van zulke centrales door de KPN worden afgestoten. Dus wie weet komt dit gebouw ook te koop, of wordt het gesloopt. Ik heb zelf geen inzicht in de levensloop van dit gebouw. Maar als er bij de ingang nog een KPN-bord hangt, dan is het nog in gebruik. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo ​@Maureen Staal ,

Je kunt hiervoor bellen met KPN Infra, 0800-0150. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Maureen Staal,

Ik zie dat ​@Noordzee je al heeft gewezen op het telefoonnummer van de gebouwenbeheerder, en hoop dat je via die weg wat wijzer bent geworden en de knoop door hebt kunnen hakken over het kopen van de woning 😊