Skip to main content
Vraag

Ik zag een vreemd artikel op Totaal TV, de community (zoals deze) wordt steeds minder

• July 15, 2026
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Zie dit artikel op Totaal tv.

Zijn jullie het hiermee eens?

Het KPN deel haal ik er even uit, maar lees het gehele artikel.😉

---------------------------------------------------------------------  

KPN en Odido kennen hun eigen besloten hoeken

Ook bij KPN, waar het forum ruim tien jaar geleden begon, draait veel om een vaste kern van superklanten. Deze ervaren leden beantwoorden het gros van de vragen en hebben een eigen, afgeschermde plek op het platform om onderling en met moderators te overleggen. Een heel andere en nog meer besloten manier dan bij VodafoneZiggo. Maar wel met gelijke uitkomst: achter de schermen worden zaken besproken die voor andere gebruikers – veelal klanten – niet zichtbar zijn. Odido werkt op vergelijkbare wijze met superklanten, ambassadeurs en expertbadges. Bij beide providers geldt dus dat een select gezelschap een bevoorrechte positie inneemt, terwijl de gewone bezoeker daar buiten staat.

-----------------------------------------------------------------------   

5 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • July 15, 2026

Ziggo werkt ook zo die hebben ook soort van superusers in aparte afgeschermd stuk.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 15, 2026

Hallo ​@joop2011 ,

Zie deze reactie van moderator Jeroen op het artikel:

Wij hebben geen plannen om de Community af te sluiten voor niet-leden. Je kunt bij ons altijd een account aanmaken. KPN en in het bijzonder de moderators zien verder de Community als een waardevolle plek om met elkaar in gesprek te zijn en een mooie plek om feedback op te halen over alle verschillende producten die KPN aanbiedt. 

bron: 

Wat betreft de superusers. Dat zijn er tegenwoordig nog maar acht. Hier staat meer informatie: 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 15, 2026

Het is komkommertijd! Omdat serieuze nieuwswaardige gebeurtenissen vaak uitblijven in deze tijd vullen media de gaten door minder belangrijke verhalen te publiceren. Zo kan je dit artikel dus zien. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 15, 2026

Hartelijk dank voor alle reacties.

Helemaal met jullie eens.

Persoonlijk moet ik zeggen dat dit forum best veel mensen helpt.

En daar gaat het uiteindelijk toch om.

En volgens mij kijkt KPN ook mee en voer naar aanleiding van de berichten ook verbeteringen door.

• July 15, 2026

De daadwerkelijke hulp hier is toch niet meer wat het was. Eerder boden de moderatoren hier nog echte hulp. Nu worden we afgescheept met terugbelverzoeken.