Skip to main content

NOODKREET.

Na uren/dagen zoeken ben ik nog steeds op zoek naar oude isra aansluitblokken. Kan iemand mij daar aan helpen.

Eenzijdig soldeer andere zijde schroef. 

Mvg Ton

Beste Erik, allereerst erg bedankt voor je inspanning.

verder hoop ik dat je succes gaat hebben en wil graag en keer komen kijken naar hun spoorbaan. Ik woon niet dichtbij (Breda) maar is geen probleem hoor.

We zijn op dit moment in Frankrijk en de verbinden zijn niet al te best, vandaar de late reactie.

Nogmaals bedankt en tot horens.

mvg Ton


Ik heb contacten met iemand die verantwoordelijk is voor een oud pand wat op termijn gesloopt gaat worden. En volgens mij zit daar ook zo'n oud ISRA punt in. Ik heb echter geen idee wat de mogelijkheden zijn of die er op korte termijn uitgehaald kan worden, en of diegene dan nog werkzaam is. Maar ik kan het vragen.


Dag Ariën, alle initiatieven zijn welkom.

dank je wel.

gr Ton


Hoi @Isra vintage .  Ik zie net een mailtje in onze mailbox van de modelbouw collega's.  Helaas zijn ze deze week niet op de vereniging geweest maar volgende week gaan ze het inhalen.

Hopelijk is er dan ook goed nieuws wat jouw blokken betreft. 

p.s. geniet van Frankrijk, we houden contact via dit topic


Erwin bedankt, ik wacht het geduldig af.

gr Ton


Even weer een update, @Isra vintage.

Helaas waren op de modelbouwvereniging geen ISRA blokken aanwezig. Een van de collega's heeft zelf nog wat liggen, maar heeft daar eigenlijk plannen voor. Hij gaat kijken of dat op een andere manier kan, waardoor de blokken beschikbaar zouden komen. Maar dat durven we niet te garanderen. Daarnaast neemt hij contact op met het Houweling Telecom Museum of die misschien nog wat hebben liggen. We geven nog niet op! Kan wel even duren voor ik hier verdere terugkoppeling op heb. Dit zijn dingen die zij ook tussen hun andere verplichtingen door doen. Maar we vergeten je in ieder geval niet :)


Dag Erik, hartelijk dank voor de inspanning, dat stel ik zeer op prijs.

We wachten geduldig af op positief resultaat.

gr Ton


Hi @Isra vintage! Goed nieuws! 🎉 Mijn collega heeft er 6 gevonden dus hij wil deze graag naar je opsturen. 

Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan heeft dan geef ik die door aan mijn collega en kan hij morgenochtend het pakketje versturen. 😄


Geweldig nieuws, je hebt mij erg blij gemaakt.

 

Wat zijn de kosten en op welke manier kan ik dit afrekenen?

mvg Ton Luykx 


Dankjewel! Ik heb je adres even uit je bericht weggehaald zodat het hier niet openbaar staat. 🙂 

Ik heb nog niks over kosten gehoord, maar zal er even naar vragen voor de zekerheid. 
Ik ga het in elk geval doorgeven aan mijn collega! Als we nog iets van een update ontvangen laten we je het hier ook weten. 😁

Ik ben heel benieuwd naar de resultaten!


Hoi S……, hartelijk dank. 
ik hoor graag van je. 
Zodra ik alles gemonteerd heb laat ik jullie uiteraard het resultaat zien.

gr T..


Wel lijp man @Isra vintage wat je gebouwd hebt, leuk om te zien. 


Thx. Bedankt voor de leuke reactie.

het wordt nog mooier als ik de plannen die ik heb, gerealiseerd heb. De meeste modelbouwers kiezen of voor analoog of digitaal. Ik wil beide gelijktijdig kunnen gebruiken.


Wat zijn de kosten en op welke manier kan ik dit afrekenen?

mvg Ton Luykx 

 

Geen kosten, Ton. De collega's hebben het graag gedaan, en de kosten zijn voor ons. Het enige wat we in betaling zouden willen zien is foto's van wat je ervan maakt 😊


Ik ben er even stil van, wat geeft dit een goed gevoel.

uiteraard is het een kleine moeite om het resultaat te laten zien maar dit zal nog wel even op zich laten wachten.

nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet.

 

gr Ton🙏


Je hebt er niks aan maar kwam er vandaag twee blokken tegen welke nog in gebruik waren. Moest nog aan je denken want had ze met liefde willen los schroeven.


Fijn dat je aan me denkt maar als het goed is krijg ik op korte termijn zes blokken en is het niet meer nodig.

toch nog bedankt, gr Ton. 👍🏻

 


Graag wil ik op deze manier iedereen bedanken die mij geholpen heeft met de aansluitblokken.

Ik heb het pakketje met extra attentie in goede orde orde ontvangen,

op korte termijn start ik met opbouwen, ik laat jullie de vorderingen zien

mvg Ton.

 

ps. Wat ik mij nog steeds afvraagt heb zijn jullie werkzaam bij KPN of hebben jullie alleen een binding via deze site?


Graag wil ik op deze manier iedereen bedanken die mij geholpen heeft met de aansluitblokken.

Ik heb het pakketje met extra attentie in goede orde orde ontvangen,

op korte termijn start ik met opbouwen, ik laat jullie de vorderingen zien

mvg Ton.

 

ps. Wat ik mij nog steeds afvraagt heb zijn jullie werkzaam bij KPN of hebben jullie alleen een binding via deze site?

Ik ben monteur bij KPN en Erik, Sanne, Erwin en Remco zijn daadwerkelijk medewerker van dit forum


Graag wil ik op deze manier iedereen bedanken die mij geholpen heeft met de aansluitblokken.

Ik heb het pakketje met extra attentie in goede orde orde ontvangen,

op korte termijn start ik met opbouwen, ik laat jullie de vorderingen zien

mvg Ton.

 

ps. Wat ik mij nog steeds afvraagt heb zijn jullie werkzaam bij KPN of hebben jullie alleen een binding via deze site?

Ik ben ook een monteur bij KPN en vind het leuk om hier mensen te adviseren/helpen/mee te denken,  mooie verhalen te lezen zoals die van jou!! 😛 enzovoort..


Graag wil ik op deze manier iedereen bedanken die mij geholpen heeft met de aansluitblokken.

Ik heb het pakketje met extra attentie in goede orde orde ontvangen,

op korte termijn start ik met opbouwen, ik laat jullie de vorderingen zien

mvg Ton.

 

We hebben het heel graag gedaan, Ton! En we zijn heel benieuwd naar hoe het er straks uitziet.

 

ps. Wat ik mij nog steeds afvraagt heb zijn jullie werkzaam bij KPN of hebben jullie alleen een binding via deze site?

Zoals Ik_Combineer al aangaf, een deel van ons werkt daadwerkelijk voor KPN. We hebben hier wat monteurs digitaal rondlopen. En degenen van ons die een forumnaam hebben die eindigt met ...van KPN, zoals ik, zijn specifiek moderator van deze Community. Wat inhoudt dat hier op het forum zijn ons dagelijks werk is. Alle anderen die je in dit topic en op de rest van de site tegenkomt zijn andere klanten, en soms dat ook niet eens :D


Reageer