Skip to main content

Jubileum Kopkraker 2: Zoek de simkaart

• November 19, 2025
  • 27 reacties
  • 455 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Onze jubileum-festiviteiten zetten zich voort! We hebben een volgende Kopkraker voor je. Deze ronde is het een mooi zoekplaatje, doe je weer mee?

Jubileum Kopkraker: Zoek de simkaart

Oh jee, ons bakje met simkaarten is op de grond gevallen. We zijn op zoek naar de juiste simkaart, die je rechts onderin als voorbeeld ziet staan. Kan jij ons helpen de juiste simkaart terug te vinden?

Doe je mee? Dan maak je kans op een leuke prijs! Je kunt jouw antwoord insturen tot en met zondag 30 november.

Je doet mee door het juiste nummer aan ons door te geven via dit formulier!

Welke simkaart is de juiste?

Belangrijk:

• Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekker zelf zoeken!
  • De antwoorden deel je via dit formulier; en kies daar voor welke Kopkraker jij het antwoord wil insturen.
  • Zorg dat je profiel is ingevuld, zodat wij de winnaars snel blij kunnen maken met hun prijs.

Uit alle juiste antwoorden kiezen wij per kopkraker een winnaar! We maken de winnaars in de week van 1 december bekend.

Wat kan je winnen?

Wie jarig is trakteert! Daarom maak je kans op een leuke prijs als je mee doet met onze Kopkrakers. 

• Een cadeaukaart die je zelf kunt besteden bij een ruim aanbod aan (web)shops
  • Misschien een paar kleine troostprijsjes 😉
  • Let op: Bij elke Kopkraker zijn prijzen te winnen, dus je kunt gerust aan meerdere Kopkrakers meedoen
  • Bij meerdere goede antwoorden wordt een winnaar geloot

Doe mee en wie weet win jij! 

Wil je meer puzzels doen? Alle Jubileum Kopkrakers vind je hier:

27 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Goh! 🙄🤔 welke simkaart is het nu eigelijk.
Wederom weer een leuke kopkraker!!

Oh ja, zelf heb ik een eSIM in mijn iPhone, en die kan ik ook maar niet vinden 🔎 terwijl ik wel probleemloos kan bellen en internetten 😁.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • November 19, 2025

haha precies ze lijken allemaal op elkaar op het plaatje dus welk is het.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 19, 2025

Kopkraker 2 - antwoord is ingestuurd 😁

Het verschil zit in de details: je moet heel goed kijken 🔎

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 19, 2025

En done 🐩

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 19, 2025

Heb je ook het bakje met eSIM laten vallen ​@Michel.uit.Arnhem? Inderdaad ook weer leuk bedacht deze puzzel 🧩 

En er volgt nog meer 🥳

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 19, 2025

Leuk dat jullie meedoen aan dit spelletje! Heb je het al gevonden, ​@MennoG78? 😝

Het prachtige plaatje dat jullie zien, is gemaakt door niemand minder dan onze allerbeste ​@Frenk van KPN.

Zijn talent, creativiteit en oog voor detail blijven ons keer op keer verbazen. We zijn ontzettend blij dat hij dit voor ons wilde maken!

Er komen nog 2 Kopkrakers met plaatjes van zijn hand, dus gezellig mee blijven doen 😉😁

• November 19, 2025

Was een snelle vondst,...

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 19, 2025

Gevonden..😉 Als je eenmaal doorhebt waar je op moet letten is het makkelijk 😊

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Leuk dat jullie meedoen aan dit spelletje! Heb je het al gevonden, ​@MennoG78? 😝

Het prachtige plaatje dat jullie zien, is gemaakt door niemand minder dan onze allerbeste ​@Frenk van KPN.

Zijn talent, creativiteit en oog voor detail blijven ons keer op keer verbazen. We zijn ontzettend blij dat hij dit voor ons wilde maken!

Er komen nog 2 Kopkrakers met plaatjes van zijn hand, dus gezellig mee blijven doen 😉😁

Door deze post ga ik dan weer twijfelen over de juiste oplossing haha. Maar ach, het is maar een spelletje.

Ook aan dit spelletje is weer veel aandacht geweest en nodigt uit tot deelname.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 20, 2025

Wat doet je twijfelen ​@Roy74 ? Het gaat er alleen om dat je goed kijkt in de afbeelding 🤔.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Heb je ook het bakje met eSIM laten vallen ​@Michel.uit.Arnhem? Inderdaad ook weer leuk bedacht deze puzzel 🧩 

En er volgt nog meer 🥳

Dat zal moeilijk gaan ​@Roy74 , want dan zou ik mijn iPhone 17 uit elkaar moeten halen om de chip eruit te halen, waar de eSIM digitaal op wordt geïnstalleerd.
Dus een bakje met eSIM’s laten vallen is onmogelijk.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb mijn antwoord inmiddels ook doorgegeven ​@Shyrin van KPN .

Benieuwd wat de volgende “Kopkraker” gaat worden.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Wat doet je twijfelen ​@Roy74 ? Het gaat er alleen om dat je goed kijkt in de afbeelding 🤔.

Nou ja, ik denk goed gekeken te hebben maar door de post van Shyrin ga ik twijfelen of ik gewoon iets mis haha. Maar misschien is dat nou juist zo leuk aan deze spelletjes 😁

Wachten op nummer 3….

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Dat bedoelde ik ook ​@Michel.uit.Arnhem gewoon je iPhone op de grond gooien en kijken waar ergens de chip ligt. Goede motivatie ook om een nieuwe iPhone aan te schaffen 😋

Jasper van KPN
Moderator

Dat bedoelde ik ook ​@Michel.uit.Arnhem gewoon je iPhone op de grond gooien en kijken waar ergens de chip ligt. Goede motivatie ook om een nieuwe iPhone aan te schaffen 😋

Dat is zonde hoor, je kunt 'm beter blijven gebruiken als die nog goed werkt 😅

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Dat ga ik absoluut niet doen ​@Roy74 !!
Ik heb de nieuwste iPhone 17 📱net in mijn bezit, en daar ben ik super zuinig op.

Maar had ik een iPhone 13 gehad, dan had ik het wel een keer willen proberen, al zijn iPhones stevige toestelen die niet snel uit elkaar vallen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Dat doe ik dan ook ​@Jasper van KPN. Mijn 13 mini bevalt nog goed. Altijd zuinig op mijn spullen.

Mooie iPhone ​@Michel.uit.Arnhem. Wellicht off-topic maar heb je de “gewone” iPhone 17? Die zal zeker mij ook kunnen bekoren.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Roy74 

Ja, ik heb de nieuwste standaard iPhone 17.
Als jij die zou verruilen met je huidige iPhone 13 mini, dan maak je een flinke sprong vooruit!!

Zelf overweeg ik nog om later de iPhone 17 Pro erbij te nemen, wegens zijn goede telelens en LiDAR scanner (voor diepte berekening) die de standaard iPhone 17 niet heeft.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 20, 2025

@Roy74 ‘k Heb hier nog een kapotte 13 Pro liggen, ook die zou ik niet op de grond gooien 😜… we hebben tapijt en er zit een dik hoesje om! Die gaat het persoonlijke museum in. Daar zitten allerlei leuke objecten in, zoals een iPhone 4, diverse iPods, etc.

Sorry, effe off topic.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Ik verkoop die spullen meteen ​@driemaster, juist om te voorkomen dat mijn huis een museum wordt 😅

Morgen een nieuwe puzzel. Zijn er al veel antwoorden gegeven op nummer 2 beste moderator?

Ik vind ​@Noordzee verdacht stil bij puzzel 2 😁of zou hij hier ook de hoofdprijs wegkapen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 20, 2025

Denk het niet ​@Roy74 . Ik heb wel een creatieve oplossing ingestuurd, maar ik tip eerder ​@RBxx voor deze ronde. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 20, 2025

Voor Kopkraker II zijn er tot nu toe 19 antwoorden ingestuurd 👌🏾

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 21, 2025

Vol verwachting klopt ons hart naar nummer 3.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Vol verwachting klopt ons hart naar nummer 3.

Die is er inmiddels!