Skip to main content

Koud he?

• December 18, 2021
  • 19 reacties
  • 249 keer bekeken

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Ik ben druk op de energierekening aan het bezuinigen, maar ik geloof dat ik toch maar eens de kachel aan moet zetten….

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

19 reacties

• December 18, 2021

Wel koud inderdaad..Maar het is erger geweest.Die kerstboom is volgens mij van plastic hoor:joy: (lol).

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 18, 2021

@huistijger Ik zou juist het raam opendoen. Het is buiten 7 graden, dan gaat het ijs vanzelf smelten. ;) 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 18, 2021

Airco uitzetten ??? :grin:

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 18, 2021

Airco uitzetten ??? :grin:

🤷‍♀️

😎

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

• December 18, 2021

-

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

😂 @huistijger en @Anneke-Anna een pilletje nodig??? 🤣🙈

wat is dat nou weer voor een opmerking?:thinking:

Heb je überhaupt gelezen dat @huistijger & @Anneke-Anna gek aan het doen waren? Blijkbaar geen gevoel voor humor? 

• December 18, 2021

Heb je überhaupt gelezen dat @huistijger & @Anneke-Anna gek aan het doen waren? Blijkbaar geen gevoel voor humor? 

Tuurlijk wel.Maar dat zijn bijna alle topics van @huistijger :joy: Zo is hij gewoon:wink: .Maar ik snapte je reactie niet helemaal.Nu wel:wink:

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Heb je überhaupt gelezen dat @huistijger & @Anneke-Anna gek aan het doen waren? Blijkbaar geen gevoel voor humor? 

Tuurlijk wel.Maar dat zijn bijna alle topics van @huistijger :joy: Zo is hij gewoon:wink: .Maar ik snapte je reactie niet helemaal.Nu wel:wink:

😂 Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden we langzamerhand corona-moe. 😉

• December 18, 2021

😂 Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden zo langzamerhand corona-moe. 😉

Pfff…..Jazeker.Ik dacht net ook:Mijn god niet weer een lockdown hé?

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

😂 Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden zo langzamerhand corona-moe. 😉

Pfff…..Jazeker.Ik dacht net ook:Mijn god niet weer een lockdown hé?

Helaas wel!

• December 18, 2021

Ik krijg de melding:je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 18, 2021

Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf. :wink:

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 18, 2021

Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf. :wink:

Doe maar 20x100, moet lukken 😋 Voor €2 houd ik het voor mezelf 😎

• December 18, 2021

En ik heb nog
methylfenidaat  voor de echte liefhebbers, maar ja ik hou lekker alles zelf.:sunglasses:

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Ik krijg de melding:je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Foutje van mij, ik heb de link weer weggehaald. Die werkt niet. 😉🙈

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 18, 2021

Als er nog behoefte is voor een kilo 1701 9910 laat maar weten 😎

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • December 18, 2021

😂pilletje nodig??? 🤣🙈

Nou @Dennis Schreve als het jouw hetzelfde is doe dan maar €1000.-dan mag je zelf dat pilletje wel houden.

• December 19, 2021

Ik ben druk op de energierekening aan het bezuinigen, maar ik geloof dat ik toch maar eens de kachel aan moet zetten….

@huistijger gewoon net als ik 10 wollen onderbroeken aantrekken dan kun je ook in de winter met een korte broek rondlopen. :relaxed::wink: