Skip to main content
Jubileum

KPN Community Jubileum Kopkrakers: Doe je mee?

• November 17, 2025
  • 85 reacties
  • 1267 keer bekeken
Toon eerste bericht

85 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 5, 2025

Er zullen in ieder geval geen mergpijpen in de doosjes zitten ​@MennoG78. Die zijn allen verloren gegaan bij het bezoek van ​@driemaster aan de Community burelen in Groningen, aldus ​@Denise van KPN. Dader(s) naar verluid nog steeds spoorloos.

haha blijkbaar al met al wel leuk dat we wat krijgen hoor.

Denk alleen met vullen dat iemand geen zin meer had en dacht 4 zakjes pepernoten erin te doen.

Die waren al meteen gejat en vandaag mee naar school om te smikkelen

Ik vind het goud. Treurnis bij een Oranje community, het contrast is groot. Waar het om gaat is dat er wat leuks gedaan wordt voor en met de klanten en dat is gelukt. Sterker het is nog steeds aan de gang.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 5, 2025

Eén woord: geweldig!

Er zijn (helaas) nog steeds mensen die zeggen dat KPN niets doet voor vaste klanten, nou éch wel! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 5, 2025

Eén woord: geweldig!

Er zijn (helaas) nog steeds mensen die zeggen dat KPN niets doet voor vaste klanten, nou éch wel! 

Die zullen er ook wel blijven. Je blijft primair bij KPN omdat ze een mooi dienstenaanbod hebben met goede voorwaarden. Ik abonneer me tenslotte niet op korting. Maar naast de technische verbinding is er ook nog de mensenlijke verbinding. Dat aspect telt ook in deze individualistische tijd. De Community draagt dat mooi uit, samen met een keur aan betrokken klanten. Het resultaat zagen we dit jaar offline en online.

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • December 6, 2025

Kom ik na een dagje kantoor thuis en blijkt de Community Sint geweest te zijn. Als ik dat had geweten dan had ik de schoen gezet.

Desondanks liet de Sint toch een poedelprijs cadeautje achter. Lekkere poedel 😋. Dank u Sinterklaasje.

Spoiler alert!

Wat leuk, gisteren is de Sint/postbode 'stilletjes ons huisje voorbij gereden'. Maar dan komt het vast volgende week 😅

• December 7, 2025

Ja spoiler alert was nou niet nodig geweest,... Niet iedereen heeft al iets ontvangen, laat het dan bij een stukje geschreven text om te bedanken,  probeer je enthousiasme te beheren bij groepswinnaars. Hier is namelijk ook nog niets (in Postnl app). En volgens mij zijn er verschillende prijzen op verschillende momenten verzonden.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 7, 2025

Het blijft uiteindelijk een verrassing. Spoiler alert of niet, dit hou je toch niet tegen. Persoonlijk vind ik het leuk om te zien. Dus kom maar op met die foto's/onthullingen! 😋

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 7, 2025

Kom ik na een dagje kantoor thuis en blijkt de Community Sint geweest te zijn. Als ik dat had geweten dan had ik de schoen gezet.

Desondanks liet de Sint toch een poedelprijs cadeautje achter. Lekkere poedel 😋. Dank u Sinterklaasje.

Geweldig! 🤗

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Ja spoiler alert was nou niet nodig geweest,... Niet iedereen heeft al iets ontvangen, laat het dan bij een stukje geschreven text om te bedanken,  probeer je enthousiasme te beheren bij groepswinnaars. Hier is namelijk ook nog niets (in Postnl app). En volgens mij zijn er verschillende prijzen op verschillende momenten verzonden.

Ik was er in mijn enthousiasme vanuit gegaan dat alle winnaars ongeveer gelijktijdig hun prijs zouden ontvangen. Maar je hebt gelijk dat met de huidige staat en drukte bij de posterijen er dagen tussen kunnen zitten. Excusez moi.

Betreft hier overigens een poedelprijs zoals ik het zelf noemde. Inhoud is niet eens belangrijk wat mij betreft. Het gaat er om dat we een leuke activiteit hadden met het 15-jarig bestaan.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

Kan iemand verklappen welke poedelprijs ik zou ontvangen, ik kan niet meer wachten

De eerste of tweede?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

Doe maar de tweede, die smaakt een stuk beter 🤣🤣

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 7, 2025

Naast het pakje stak er ook nog een pootje uit de brievenbus. Deze foto heb ik maar niet geplaatst. Dit soort prijzen kunnen voortaan beter met de pakketdienst worden verzonden.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

Dit soort prijzen kunnen voortaan beter met de pakketdienst worden verzonden.

https://www.xxlpakket.nl/

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • December 8, 2025

Mijn pakketje staat op geleverd (Vrijdag) in de PostNL app

Maar heb tot nu toe nog niks ontvangen...🤔

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ohjee. Soms willen pakketdiensten wel eens een pakket op bezorgd zetten en pas de volgende (werk)dag afleveren. Wacht het vandaag en morgen nog even af zou ik zeggen en als er dan nog steeds niets binnen is, dan horen we dat graag. 

• December 8, 2025

Ach morgen weer brievenbuspost dag, en bedrijfspost wordt tegenwoordig ook niet meer dagelijks afgehaald, en Postnl mag 48u over postbezorging doen tegenwoordig 🤡

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • December 9, 2025

Ohjee. Soms willen pakketdiensten wel eens een pakket op bezorgd zetten en pas de volgende (werk)dag afleveren. Wacht het vandaag en morgen nog even af zou ik zeggen en als er dan nog steeds niets binnen is, dan horen we dat graag. 

Nog steeds niks ontvangen...Postbode liep net weer stilletjes ons huis voorbij😉

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We gaan even op onderzoek uit ​@FamvDijk!

• December 9, 2025

Hier ook niet,..  Zelfs geen enkele aankondiging van brievenbus post🤣 Nou hoeft een nalevering voor mij ook niet echt als er ergens iets mis is gegaan hoor,.. Sint is toch al vertrokken, maar de week is nog lang.

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

Ik durf het bijna niet te zeggen 🫣

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Jij hebt het pakket van FamvDijk ontvangen! Mooi dat ie terecht is 🎉

Of…..bedoel je wellicht dat jouw pakket ook ‘bezorgd’ is, maar nog niets hebt gezien? 

En we gaan voor jou ook even kijken ​@JB22_ 

• December 9, 2025

Oei, dronken van de pepernoten waarschijnlijk, dus is de zak mogelijk iets te enthousiast ingepakt door de inpakpiet!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

Nu moeten de moderators zelf nog even puzzelen 😂

• December 9, 2025

Winnen ze nooit van het 'melkmeisje'

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • December 9, 2025

Jij hebt het pakket van FamvDijk ontvangen! Mooi dat ie terecht is 🎉

Of…..bedoel je wellicht dat jouw pakket ook ‘bezorgd’ is, maar nog niets hebt gezien? 

En we gaan voor jou ook even kijken ​@JB22_ 

Nee, hier ook een lege brievenbus, en sowieso geen melding dat er iets onderweg zou zijn 😅 Maar het is natuurlijk topdrukte bij de pakketdiensten. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

De Sinterklaasdrukte zou alweer voorbij moeten zijn, maar ja mensen bestellen natuurlijk ook al massaal voor kerst. We komen er morgen even op terug.