Skip to main content
Antwoord

Kudos voor KPN helpdesk medewerker

• May 30, 2025
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

mhans
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Ik zie hier best vaak een wat negatieve houding tegenover de service verleners bij de helpdesk van KPN, zowel junior als senior medewerkers worden nogal eens onheus bejegend.

Deze post gaat juist over het tegenovergestelde, de Helpdesk heeft me uitstekend geholpen al ging het niet vanzelf 😉

Situatie: 

Na een stroomonderbreking van Liander in mijn wijk kwam mijn KPN 12 modem en Super Wifi2 punten niet meer goed online. Bedraad, geen probleem, maar Wifi kreeg ik maar niet goed. Nou ben ik al een tijdje netwerk engineer dus ik had eerst alle “normale”  zaken even doorgelopen (factory settings, software updates, etc.) maar kreeg het maar niet goed, Wifi bleef maar bouncen. Toen maar de helpdesk gebeld en kreeg een medewerker aan de lijn die net aangenomen was en vers uit de training was gekomen dus die probeerde mij de standaard vragen te stellen, maar ik was hem voor en vertelde hem dat hij overal een vinkje kon zetten en de volgende set vragen kon gaan stellen. Het werd een langdurig (even wachten...ik vraag het na…) telefoongesprek maar na 2 uur (...) kwamen we erachter dan een van de SuperWiFi2 punten een vreemd IP adres op de interface had staan en daardoor waarschijnlijk geen goed mesh kon maken. Resetten en factory settings loste niks op. Dit SuperWiFi2 punt ertussenuit gehaald en voor vervanging een ticket aangemaakt.

De reden dat ik dit kudos bericht schrijf is omdat deze helpdesk medewerker mij respecteerde als klant maar ook als netwerk engineer wat voor hem een moeilijke situatie was, maar hij bleef geduldig en bleef proberen om informatie bij andere KPN medewerkers te krijgen om dit probleem op te lossen. Ik ben helemaal vergeten zijn naam te vragen om hierbij te zetten, maar het is voldoende om te vertellen dat wij op Woensdag 28 Mei tussen 11:00 en 13:00 hebben gesproken.

**Update**

SuperWifi2 punt na 2 dagen binnen en geïnstalleerd, WiFi werkt weer als vanouds.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@mhans, wat onwijs leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze nieuwe collega, en heel tof dat je de moeite neemt om het te laten weten! 😁 Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, dat is handig. Ik zorg dat je compliment bij onze collega terecht komt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@mhans, wat onwijs leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze nieuwe collega, en heel tof dat je de moeite neemt om het te laten weten! 😁 Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zie ik, dat is handig. Ik zorg dat je compliment bij onze collega terecht komt!