Skip to main content
Sticky

Laat hier je felicitaties voor het bruidspaar achter!

• August 27, 2026
  • 27 reacties
  • 381 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wie al even aanwezig is in onze Community, weet dat we veel ‘vaste gasten’ hebben hier op ons platform. Eentje daarvan heeft ons even terug laten weten dat hij in het huwelijksbootje stapt… En dat willen wij niet stilletjes voorbij laten gaan!🎉

Gefeliciteerd bruidspaar!

Een van onze vaste gebruikers en tevens monteur bij KPN, is ​@Ik_Combineer. Hij helpt dus KPN klanten tijdens zijn werkdagen én erbuiten, omdat hij meer dan eens mensen op weg helpt in verschillende topics hier. Verder is hij ook veel aanwezig bij onze Community events.

Hij heeft ons laten weten dat hij deze week in het huwelijksbootje stapt met zijn grote liefde. Wij wensen hem alle geluk en liefde toe, en willen iedereen hier de kans geven om ze te feliciteren! Voel je vrij om hier je felicitaties voor het paar achter te laten💚

🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊💍🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊

Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen! En geniet van jullie huwelijksreis 💚namens ons hele team.

27 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 27, 2026

@Ik_Combineer 

Gefeliciteerd !!!!

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 27, 2026

Gefeliciteerd! ​@Ik_Combineer 

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • August 27, 2026

Gefeliciteerd ! ​@Ik_Combineer  

LuToLu
Slimmerik
  • Slimmerik
  • August 27, 2026

Gefeliciteerd! ​@Ik_Combineer, voor mij is het alweer 36 jaar geleden maar nog steeds gelukkig getrouwd. 😁

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 27, 2026

@Ik_Combineer Van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 27, 2026

Van harte gefeliciteerd, ​@Ik_Combineer ! 👫 🎂 🥂

Erwin van KPN
Moderator

Congrats!!!  Veel geluk samen!

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 27, 2026

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen!!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 27, 2026

@Ik_Combineer 
Hartelijk gefeliciteerd! 

• August 27, 2026

Twee inmiddels legendarische uitspraken van voetbalcommentatoren komen in me op.

- 1974 WK finale Herman Kuiphof: “Zijn we er dan toch ingetuind?”

- 1988 EK finale Theo Reitsma: “Ja, dit is een goed stel hoor!”

Van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst! Begrijp nu ook waarom er de laatste tijd iets minder reacties zijn van de bruidegom.

JanD
Wijsgeer
  • August 27, 2026

Beste ​@Ik_Combineer en echtgenote, van harte gefeliciteerd

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 27, 2026

Hartelijk gefeliciteerd ​@Ik_Combineer en wederhelft! 🍺🍺🍺

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 27, 2026

Wat leuk nieuws! Van harte proficiat en heel veel geluk samen! 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 27, 2026

Van harte gefeliciteerd. Heel veel geluk ​samen ​@Ik_Combineer. 🎂🎂🥂🍾

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 28, 2026

Ik ben heel actief bezig met niet actief zijn op het forum, maar het is me niet gelukt. Wauw, dankjewel allemaal. Ik heb een fenomenale dag gehad. Het was nog zo veel mooier dan ik van te voren had verwacht. Niet meer verloofd maar nu gewoon een getrouwd man. Inmiddels zitten we in Tenerife, genieten van een huwelijksreis. En daarna heb ik weer alle tijd en zin om actief te zijn hier.

Nogmaals, alle community leden bedankt. Maar ook zeker de moderatoren, ik heb een mooi kado en kaart gekregen van de community. Dus dankjewel.

Mijn vrouw zet ik liever niet op internet, dus jullie zullen het met onderstaande foto's moeten doen 😅 Die van de fotograaf heb ik nog niet binnen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 29, 2026

Van harte gefeliciteerd  ​@Ik_Combineer  en je vrouw met jullie huwelijk, ook mijn huistijgers feliciteren jullie.

Friesian
Wijsgeer
  • August 29, 2026

Gefeliciteerd ​@Ik_Combineer jij en je vrouw gefeliciteerd!

Ik zou willen dat ik ook de felicitaties van mijn hond kon overbrengen. Maar alles is mislukt..... 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 29, 2026

Mijn vrouw 

Wat zal het heerlijk zijn om dit nu te kunnen zeggen! Gefeliciteerd en heel erg veel geluk samen! En nu eerst even genieten op Tenerife 😃 🌞⛱️

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • August 29, 2026

Voor altijd samen! Een stralende bruidspaar. Prachtig om te zien. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ​@Ik_Combineer!🥂🍰🤗🙌

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat zien jullie er mooi uit ​@Ik_Combineer! 🩷 Heel veel plezier samen in Tenerife. 😄

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • August 29, 2026

@Ik_Combineer  Van harte gefeliciteerd , en veel geluk,💏 Geniet samen op Tenerife

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 30, 2026

@Ik_Combineer Van harte gefeliciteerd, en ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen. ♥️

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 30, 2026

@Ik_Combineer 

Van harte gefeliciteerd.

En leuke auto die Fort Mustang.

En geniet van jullie huwelijksreis in Tenerife. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 30, 2026

Die mustang was zeker heel gaaf! Shoutout naar 123trouwauto welke dat perfect regelde. Me eigen auto ingewisseld voor de mustang en na mijn bruiloft tijdens het feest hebben hun mijn auto naar de party gebracht en hem weer omgewisseld. 

Jasper van KPN
Moderator

Gefeliciteerd ​@Ik_Combineer, het is nu officieel! En die Mustang maakt het mooi af natuurlijk 🙂

Die mag je vast niet meenemen naar je volgende monteursafspraak 😁