Skip to main content

Ha KPN,

Mag ik de grijze kast in onze straat met de buurt laten verfraaien? Er zit nu vooral graffiti op en het onkruid staat hoog.

Heb je een foto van die kast? Dan kunnen we beoordelen of deze echt van KPN is. Vaak zien we op dit forum berichten over KPN-kastjes die niet van KPN blijken te zijn. 

Tuurlijk mag u dat. Net als uw buren uw auto over mogen schilderen als ze de kleur niet zo fraai vinden.

Tuurlijk mag u dat. Net als uw buren uw auto over mogen schilderen als ze de kleur niet zo fraai vinden.

Haha.. ik vind de grijze kleur wel mooi. Maar na enkele keren schoonmaken van graffiti, is een langdurige oplossing de volgende stap. 

Heb je een foto van die kast? Dan kunnen we beoordelen of deze echt van KPN is. Vaak zien we op dit forum berichten over KPN-kastjes die niet van KPN blijken te zijn. 

Ik zal morgen bij daglicht een foto maken. 

Hallo ​@MvdVecht 

Helaas een bekend verschijnsel op ‘straatmeubilair’: graffiti. Het ziet er vaak niet uit.

Als dit KPN kasten zijn kan je contact opnemen met Facilicom, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150 optie 2.

In dit topic zie je nog een aanpak.

Er zijn mogelijkheden om deze kast te verfraaien. Zie de reactie van KPN moderator ​@Shyrin van KPN in het volgende topic (klik hier):

Shyrin van KPN schreef:
Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om een KPN straatkast te laten beschilderen.
We willen dan graag weten om welk adres het gaat, foto's van de huidige situatie en zien graag een ontwerp.

Er staat in dat topic ook een leuk filmpje van een kunstenares die zich hiermee bezig houdt. Zij ontwerpt mooie bestickering voor deze kasten.

Hoi ​@MvdVecht . We missen nog die foto :-)

Hier is de kast dan!

Dat lijkt inderdaad op eentje van de KPN, en die mag zeker wel een nieuw jasje gebruiken, als KPN het ook toestaat. Yegh… wat een vervuiling, zeg.

Dat ziet er inderdaad niet uit.  

Hou me ten goede maar volgens mij is er een mogelijkheid dat jij dit mag verfraaien. Ik ga even doorvragen bij mn collega's en kom er op terug!

Hier is de kast dan!

Zonde dat alles tegenwoordig maar onder gespoten moet worden met oerlelijke graffiti, het ziet er ten eerste niet uit, en ontsiert ook de omgeving.
Snap ook niet wat hier de lol van is, want het kost alleen maar weer geld om het schoon te maken door een schoonmaakbedrijf.

Ik hoop dat je er gauw iets moois overheen kunt en mag plakken ​@MvdVecht !

Hier is de kast dan!

Zonde dat alles tegenwoordig maar onder gespoten moet worden met oerlelijke graffiti, het ziet er ten eerste niet uit, en ontsiert ook de omgeving.
Snap ook niet wat hier de lol van is, want het kost alleen maar weer geld om het schoon te maken door een schoonmaakbedrijf.

Ik hoop dat je er gauw iets moois overheen kunt en mag plakken ​@MvdVecht !

Hoop dat er een reactie komt, is alweer even stil vanuit KPN

Ja, hier is de reactie:

Het kan.  Wat we dan nodig hebben is een ontwerp van wat jullie ongeveer van plan zijn. En dan nemen we dan op in een overeenkomst.  En dan mag je aan de slag.

Uiteraard wordt dit wel even door iemand beoordeeld. 

Ik stuur jou een prive berichtje, ​@MvdVecht  voor de privegegevens etc. 

Thnx Erwin.

Ik heb je de antwoorden in een prive bericht gestuurd.

Gr,

Maarten

Hoi ​@MvdVecht . Is er al contact gezocht met jou?

Reageer