Skip to main content

We zijn steeds bezig om de MijnKPN app beter, handiger, maar ook leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw mening! 

 

Speel en win in MijnKPN

We denken er over om een game toe te voegen in de MijnKPN app. Het idee is dat je dan leuke prijzen kunt gaan winnen met het spel. We hebben een paar ideeën, maar wij zijn benieuwd naar wat jij daarvan vindt. Want wij kunnen er enthousiast over zijn, maar vinden vooral belangrijk dat jij het ook leuk vindt! Hieronder zie je een aantal ideeën en voorbeelden.

Tijd voor een poll! 

Je vindt 'm onderin⬇️. Als we een spel in de MijnKPN app gaan zetten, welke game vind jij het leukst?

Een kennisquiz

Een kennisquiz over allerlei uiteenlopende thema’s. Dit kan over van alles gaan: gerelateerd aan producten of de geschiedenis van KPN, het nieuws van de laatste weken of een veranderend thema zoals sport, kunstgeschiedenis, muziek, entertainment, etc.

 

Memoryspel

Een memoryspel, waarbij je moet proberen om zo snel mogelijk (er loopt een timer) de koppels te vinden die bij elkaar horen. Denk aan het memoryspel zoals je dat vroeger misschien met kaarten wel eens aan tafel speelde, maar dan op je telefoon.

 

Voorbeelden v.l.n.r.: Memory game, Rad van Fortuin, Vangspel

Rad van Fortuin

Een rad van fortuin, waarbij de verschillende prijzen waar je kans op maakt te zien zijn. Een spannende ervaring: je kan aan het rad draaien en je ziet direct op welk vlak je eindigt en of je dus kans maakt op een prijs of niet.

 

Vangspel

Een vangspel, waarbij het idee is dat je binnen een bepaalde tijd zo veel mogelijk dingen vangt in je mandje. Het mandje op je scherm kun je naar links en rechts bewegen met je vinger en de objecten die uit de lucht komen vallen probeer je te vangen door erheen te bewegen.

 

Vul jij onze poll in? We zijn benieuwd naar jouw mening! 

En de eerste stem is gegeven… 🙇


@Noordzee Super leuk, dankjewel! 😁


ook ik heb een stem gegeven 😉


Mijn optie staat er niet bij. Namelijk geen. 


Mijn stem uitgebracht.

Dit zijn al wat jaartjes mijn enige apps op de iPad voor wat ontspanning.

 


Ik denk dat een vang spel niet leuk is voor de oudere populatie. Doe andere twee zijn iets te willekeurig in mijn ogen dus dan maar een quiz 😄


Ik heb voor Rad van Fortuin gekozen, omdat ik met de quiz bang ben dat het net over onderwerpen gaat waarvan ik niks weet. Doordat je miljoenen mensen aan wilt spreken, denk ik dat dat te breed gaat worden. Memory zou voor mij optie twee zijn geweest :)

 

Ik zou graag nog idee willen opgooien van het slangenspel waar je steeds iets moet opeten en steeds langer wordt. Je kan van die slang dan bijvoorbeeld een glasvezellijn maken en dat ‘ie KPN logo en andere KPN/internet/mobiel dingetjes moet opeten. (Heb je ook meteen PR/marketing afdeling verkocht 😄)


Ik heb er toch wel een die er nog (?) niet bij staat: blokken. 

Die vallende dingen die je moet draaien en richten. Zie ook vrt 1 rond 18.00 uur.


Ooohh dat zijn wel gave ideeën @ikheetjeff en @PeterG 😁 Dankjewel! Ik weet niet of dit ook binnen de opties valt, maar ik geef ze zeker door!


Mijn optie staat er niet bij. Namelijk geen. 

Da's mijn optie ook 


Ik heb er toch wel een die er nog (?) niet bij staat: blokken. 

Die vallende dingen die je moet draaien en richten. Zie ook vrt 1 rond 18.00 uur.

Heet het spel niet gewoon Tetris? Ik heb hem gespeld toen hij in 80er jaren kwam. Later nog een heel leuke spel met Russische afkomst (Perestroika). Dat zijn de 2 leuke Russische spelen naast Russische Roulette.

Tetris


Ik heb er toch wel een die er nog (?) niet bij staat: blokken. 

Die vallende dingen die je moet draaien en richten. Zie ook vrt 1 rond 18.00 uur.

Dat zou ook best leuk zijn inderdaad. Wil je dan alleen de blokjes of ook eerst een quiz zoals ze bij de VRT doen? 


Gewoon dat spelletje, tetris inderdaad, is leuk.

Stond volgens mij ook op m'n digitenne TF6000.

2008 / 2009 veel naar 'Blokken' gekeken. Was een van de eerste programma's die in fatsoenlijk 16:9 uitgezonden werd. Ik had toen al breedbeeld. Wel SD toen nog. En letterbox, dus op de breedbeeld nog wat onzekere horizontale lijnen. 


Ooohh dat zijn wel gave ideeën @ikheetjeff en @PeterG 😁 Dankjewel! Ik weet niet of dit ook binnen de opties valt, maar ik geef ze zeker door!

Doom, Quake, Duke Nukem. Neem je die ook even mee?

Zou oud ben ik dus 😥


Haha

Wat gaat de nieuwe kreet worden voor de app?

Speel een spel. En kijk ook af en toe tv.

😉


Misschien leuke als we de  spellen op volgorde van voorkeur zetten! 
1) Rad van fortuin

  1. memory
  2. quiz
  3. vangspel 

kennisquiz op 1, rad van fortuin op 2


Leuk, dank voor jullie reacties en geven van je mening! 😊


Ik mis de optie: ‘links naar games op de google/macstore. Waarom het wiel opnieuw uitvinden?

 


Aan wat voor prijzen moeten we dan denken?

Ik raadpleeg enkel de browser versie. Een spel in de app zal mij niet zo snel van gedachte veranderen.

Dus ik ga toch voor de optie Geen.


Persoonlijk ben ik van mening dat de MijnKPN app verschoond zou moeten blijven van dergelijke functionaliteit. Die optie is in de poll helaas niet te maken.


In deze app horen helemaal geen spelletjes te zitten!!! Laat het alstublief zo functioneel mogelijk houden!


Persoonlijk ben ik van mening dat de MijnKPN app verschoond zou moeten blijven van dergelijke functionaliteit. Die optie is in de poll helaas niet te maken.

Daar ben ik het helemaal mee eens. De MijnKPN app is een praktische tool, geen spelletje.


Ook mijn stem gegeven. Ik hou wel van zulke spelletjes.


Leuk, @UraniumBullet! Mocht je nog op zoek zijn naar andere spelletjes..:

 


Reageer