Op woensdag jongstleden heb ik bij bol.com een wetenschappelijke rekenmachine besteld. Deze zou donderdag bezorgd worden. De track en trace zegt, donderdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
melding: on 14:00 uur bezorgd in brievenbus.
om 20:00 uur kom ik thuis van mijn werk. Lees de melding en ga naar mijn brievenbus. Hierin ligt niets.Â
voor de zekerheid check ik bij de buren. Ook niets.
ik neem contact op met de chatbot Daan van kpn.
de gescande code zegt dat hij bezorgd is, maar wacht anders 2 dagen….
vandaag zelf weer contacto pgenomen met kpn.
ja Uhm soms scannen ze vooraf alles, dus het kan zijn dat hij later bezorgd wordt. Oh ja : zondag en maandag bezorgen we geen pakketten dus als je dinsdag niets hebt, neem dan contact op met Bol.com om een passende oplossing te vinden.
1 kpn beloofd dat het me mijn pakket bezorgd op de volgende dag
2 kpn scant mijn pakket en zegt bezorgd, maar doet dit terwijl het niet bezorgd. (Valsheid in geschriften)
3 kpn laat mij €2,95 bezorgkosten betalen voor niet geleverde service.
4 bij gebleken onvoldoende kwaliteit (niets geleverd op beloofde termijn) verwijst kpn mij naar Bol.com.
gevolg ik heb nu een nieuwe rekenmachine moeten bestellen via een andere bezorgservice omdat mijn dochter maandag een toets wiskunde heeft waarbij deze rekenmachine nodig is.
en dit is geen incident. Dergelijke klachten worden regelmatig gedaan bij kpn, en degene die klaagt is maar een klein percentage van het aantal mensen die dit meemaakt.
gevolg; mensen mijden kpn, kunnen jullie de postzegels weer duurder maken en nog minder service verlenen.
als je iets niet kan waarmaken, beloof het niet en maak het vooraf scannen , niet acceptabel. Je pleegt valsheid in geschriften en belazerd de boel door misbruik van je eigen controlemiddel. Die scan is je eigen controle.