Skip to main content

Minder aanwezig op de KPN Community

• April 13, 2026
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Gezien ik volgens Jarco Kriek hier veronderstellingen doe (waar ik volgens hem goed in ben) zie link 

Ben ik hier de laatste tijd bijna niet meer te vinden. 

De lol is er wel een beetje af.

Ook op het Ziggo community actief, maar ook daar bijna niet te vinden door de veronderstellingen die ik volgens Jarco Kriek doe.

Zit er nu over te denken om op beide community's mijn accounts te laten verwijderen.

Bedankt Jarco!

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 13, 2026

Beste ​@Sluisie81 wat heeft het KPN-forum met reacties van Jarco op de website van TotaalTV te maken?

Jarco is binnen dit forum ook forumlid en heb je binnen dit forum reacties van hem gehad die volgens jou niet door de beugel kunnen?

Dan kun je dat melden bij een moderator.

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 13, 2026

@JanD, nee absoluut niet hoor!

Maar ja, als hij mij zo zonder enige nadere uitleg te kakken zet daar, vind ik het dat ik dat hier ook mag melden. Gezien eerst mijn community naam ook op die site stond, maar dit nu gauw aangepast is!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

Gezien eerst mijn community naam ook op die site stond, maar dit nu gauw aangepast is!

Maar nu leg je zelf alsnog die link die anders niemand had geweten. 

Overigens had ik dat artikel helemaal niet gelezen, want Ziggo boeit mij helemaal niets. 

Maar ja, als hij mij zo zonder enige nadere uitleg te kakken zet daar, vind ik het dat ik dat hier ook mag melden. 

Dat mag natuurlijk, maar dit platform staat helemaal los van Totaal TV.  

Zit er nu over te denken om op beide community's mijn accounts te laten verwijderen.

Blijf in ieder geval hier actief!  Op die andere kom ik nooit. 

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 13, 2026

Ja gelukkig staat Totaal TV hier los van! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 15, 2026

Goedemiddag ​@Sluisie81 :)

Wij zouden het zelf ontzettend jammer vinden mocht je besluiten om je account op te heffen al begrijp ik ook dat dit je dwars zit! 

Ja gelukkig staat Totaal TV hier los van! 

Precies! Weet dat we jouw bijdrages hier op onze Community enorm waarderen en ik hoop dat we daar in de toekomst weer meer van gaan zien 💪🏻