Beste kpn
ik ben geen klant van jullie. Echter wordt mij e-mailadres wel gebruikt door een klant van jullie. Ik vraag bij deze de laatste keer om mijn e-mailadres met spoed te verwijderen. Ik krijg reclames facturen afspraken en nog meer rotzooi van jullie in mijn e-mail. Avg wellicht bekend. Dan zou ik maar per direct mijn e-mailadres verwijderen. Hier zit namelijk een lek. Ik hoop dat ik op deze manier wel gehoord word ik heb hier al 6 keer contact over gehad.
Graag met spoed antwoord.
dorrie
Bladzijde 1 / 1
Beste @Dorrie81
Dit is een vervelende situatie, ik heb jou bericht dan ook aangekaart bij KPN moderators.
En hopelijk reageren ze hier snel op.
Dit is een vervelende situatie, ik heb jou bericht dan ook aangekaart bij KPN moderators.
En hopelijk reageren ze hier snel op.
Welkom @Dorrie81 ! Dat is een zeer onwenselijke situatie. Ik ga zorgen dat het e-mailadres wordt aangepast. Kun je mij de adresgegevens van een van de mails doorsturen in een privébericht? Gaat dit om het e-mailadres waarmee je ook inlogt op het forum?
Ben je dan klant geweest van KPN?
Bij welke provider zit je nu?
Wat bedoel je nu met dat jouw e-mailadres gebruikt door een klant van KPN?
Is dat e-mailadres jouw huidige e-mailadres?
Verstuurt iemand e-mails met dat e-mailadres als afzender of ontvang jij op dat e-mailadres mails afkomstig van een klant van KPN?
Bij welke provider zit je nu?
Wat bedoel je nu met dat jouw e-mailadres gebruikt door een klant van KPN?
Is dat e-mailadres jouw huidige e-mailadres?
Verstuurt iemand e-mails met dat e-mailadres als afzender of ontvang jij op dat e-mailadres mails afkomstig van een klant van KPN?
Mmisschien gewoon een gmail adres?
Een andere klant lijkt per abuis het e-mailadres van @Dorrie81 te hebben gebruikt bij registratie van het abonnement. Het e-mailadres is vanaf nu uit de administratie verwijderd zodat er geen nieuwe mail komt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.