Skip to main content
Beantwoord

misbruik emailadres

• September 4, 2019
  • 5 reacties
  • 392 keer bekeken

Beste kpn

ik ben geen klant van jullie. Echter wordt mij e-mailadres wel gebruikt door een klant van jullie. Ik vraag bij deze de laatste keer om mijn e-mailadres met spoed te verwijderen. Ik krijg reclames facturen afspraken en nog meer rotzooi van jullie in mijn e-mail. Avg wellicht bekend. Dan zou ik maar per direct mijn e-mailadres verwijderen. Hier zit namelijk een lek. Ik hoop dat ik op deze manier wel gehoord word ik heb hier al 6 keer contact over gehad.

Graag met spoed antwoord.

dorrie

Beste antwoord door Joran

Een andere klant lijkt per abuis het e-mailadres van @Dorrie81 te hebben gebruikt bij registratie van het abonnement. Het e-mailadres is vanaf nu uit de administratie verwijderd zodat er geen nieuwe mail komt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Beste @Dorrie81

Dit is een vervelende situatie, 😥 ik heb jou bericht dan ook aangekaart bij KPN moderators.
En hopelijk reageren ze hier snel op. 😉

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • September 5, 2019
Welkom @Dorrie81! Dat is een zeer onwenselijke situatie. Ik ga zorgen dat het e-mailadres wordt aangepast. Kun je mij de adresgegevens van een van de mails doorsturen in een privébericht? Gaat dit om het e-mailadres waarmee je ook inlogt op het forum?

wjb
Wijsgeer
  • September 5, 2019
Ben je dan klant geweest van KPN?
Bij welke provider zit je nu?
Wat bedoel je nu met dat jouw e-mailadres gebruikt door een klant van KPN?
Is dat e-mailadres jouw huidige e-mailadres?
Verstuurt iemand e-mails met dat e-mailadres als afzender of ontvang jij op dat e-mailadres mails afkomstig van een klant van KPN?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 5, 2019
Wat bedoel je nu met dat jouw e-mailadres gebruikt door een klant van KPN?
Mmisschien gewoon een gmail adres?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 7, 2019
Een andere klant lijkt per abuis het e-mailadres van @Dorrie81 te hebben gebruikt bij registratie van het abonnement. Het e-mailadres is vanaf nu uit de administratie verwijderd zodat er geen nieuwe mail komt.