Skip to main content

Nieuwe campagne KPN

  • 4 September 2024
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

KPN gaat per 10 oktober de abonnementskosten van ESPN compleet verhogen naar €14.99. Geweldig moment nu de rechten van Europees voetbal bij ZIGGO liggen. 
Weer een eenzijdige verhoging van de KPN, zal zeker wederom met de zg. “inflatie” te maken hebben.
 

Ik hoop dat velen gaan verwegen om KPN te verlaten…….Andere providers bieden dit pakket of gratis aan in de combi met een Mob. telefoon of voor max. €10.

Succes gewenst voor deze campagne……..of hoe ze deze mededeling ook willen noemen 🤣……..

Valt best mee toch Ziggo is 17,99


Andere providers bieden dit pakket of gratis aan in de combi met een Mob. telefoon of voor max. €10.

Bij KPN kost dat ESPN pakket I.c.m. een mobiel abonnement nu €7,99 (€12,99 -,€5,- entertainmentvoordeel) en straks €9,99 (€14,99 - €5,-).


En hoe goedkoop zijn de mobiele Abonnementen vraag je jezelf dan af………???


En hoe goedkoop zijn de mobiele Abonnementen vraag je jezelf dan af………???

Uiteraard betaal je de hoofdprijs voor het mobiele abonnement immers dat entertainmentvoordeel moet ergens van betaald worden. Feitelijk betaal je dus jouw eigen korting.

Maar daar ging het mij eigenlijk niet om, het ging mij om het vergelijken van providers. Als je dat doet dan moet je in het vergelijk natuurlijk ook voor KPN die korting meerekenen.


Reageer