Skip to main content

NPO Radio 2 Top 2000 - Editie 2024

• 1 december 2024
  • 57 reacties
  • 3987 keer bekeken
NPO Radio 2 Top 2000 - Editie 2024
Toon eerste bericht

57 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10798 reacties
  • 31 december 2024

Volgens mij mag je maar een bepaalde tijd er in staan. Wellicht gaan mensen dan nogmaals in de rij staan? 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@PeterG 

Je kon uit diverse tijdsloten kiezen, waardoor mensen meerdere kaarten hebben besteld voor verschillende tijden, bijvoorbeeld omdat dan hun favoriete nummers voorbij komen.
Voor elk tijdslot moet je dan wel betalen, maar daar hebben veel mensen het wel voor over.

Dus vandaar dat je dezelfde personen ook vaker in beeld ziet, op verschillende tijden.
Net zoals de vaste bezoeker met het kale hoofd en bril op, en zijn aparte wijze van dansen, die spaart er volgens mij het hele jaar voor, om daar in december kaarten voor te kopen.

Ieder zijn hobby, zeg ik altijd maar!

PeterG
Superuser
  • 61410 reacties
  • 31 december 2024

Net zoals de vaste bezoeker met het kale hoofd en bril op, en zijn aparte wijze van dansen, die spaart er volgens mij het hele jaar voor, om daar in december kaarten voor te kopen.

Precies DIE bedoel ik ​@Michel.uit.Arnhem 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@PeterG 

We hebben het inderdaad over dezelfde persoon (man), die regelmatig opduikt tijdens de uitzending.
Dit doet deze man al enkele jaren, dus voor de DJ’s is het inmiddels een bekend gezicht.
Waarschijnlijk woont hij in Hilversum of in een dorp in de directe omgeving, aangezien je hem op verschillende tijden ziet, en dan is fietsen de beste manier om er te komen of de auto natuurlijk.

Ik weet nu al zeker, dat we hem tijdens de Top 2000 - editie 2025 weer gaan zien.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36901 reacties
  • 31 december 2024
Jeroen van KPN schreef:

Volgens mij mag je maar een bepaalde tijd er in staan. Wellicht gaan mensen dan nogmaals in de rij staan? 

Ik kocht tickets voor drie tijdsloten op rij. Tenslotte wonen we niet bepaald in de buurt. En dan zou 45 minuten wat kort zijn. De laatste keer kreeg ik maar twee stickers mee en moesten we vanuit het café terug naar de ingang om de derde sticker op te halen. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 948 reacties
  • 2 januari 2025

Het zal jullie niet verbazen dat in week 52 qua luistercijfers, NPO Radio 2, op nummer 1 staat, zie

https://nmodata.nl/audio/luistercijfers-week-data

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

WOW 😮 Zo hoog heeft NPO Radio 2 nog nooit gescoord in de wekelijkse metingen.

Een luisterdichtheid van 36,6 % is echt abnormaal hoog, en nog niet eerder gebeurd.
Je kunt inderdaad wel stellen dat er verleden week tot ✨ Oud & Nieuw ✨ alleen maar naar NPO Radio 2 is geluisterd, en de rest van de luisteraars verdeeld werden over de overige radiozenders.

Een mooie score voor de 25e Editie van de Top 2000.
Ben ergens ook wel benieuwd hoeveel er gekeken is via NPO 1 Extra, die de NPO Radio 2 Top 2000 24 uur per dag en 7 dagen non-stop hebben uitgezonden.

De Top 3 van radiozenders, van de afgelopen week!!

Station Week 52
2024
Week 51
2024
  Week 52
2023

01. NPO Radio 2 36.6 % 10.4 % 26.2 41.1 % pijl_rood.gif4.5
02. Sky Radio 10.3 % 10.5 % pijl_rood.gif0.2 9.3 % 1
03. Radio 10 8.7 % 16.6 % pijl_rood.gif7.9 5.4 % 3.3