Er wordt vaak gereageerd op oude topics.
Topics zouden na een bepaalde tijd afgesloten moeten worden. Dat houdt de boel overzichtelijk en actueel.
Er wordt vaak gereageerd op oude topics.
Topics zouden na een bepaalde tijd afgesloten moeten worden. Dat houdt de boel overzichtelijk en actueel.
Hallo
Ziggo gebruikt dezelfde software en die sluit topics wèl letterlijk af, wat wèl zo overzichtelijk is.
Sommige moderatoren zeggen na een bepaalde reactie wel vaak van ‘hiermee sluiten we het topic’ maar dat gebeurt in de praktijk dus niet, helaas.
Â
Ziggo gebruikt dezelfde software en die sluit topics wèl letterlijk af, wat wèl zo overzichtelijk is.
Vroeger wel
En het is net zo je het beziet, ik vind het niet verstandig om de topics af te sluiten.
Maar ja wie ben ik?
Hallo
Je hebt gelijk aangaande de forumsoftware bij Ziggo, die is veranderd en wordt beheerd door een andere leverancier. Ik ben al weer een paar jaar weg bij Ziggo, dus de actualiteit even gemist.
Goed weekend.
Â
HiÂ
Hallo
Jij had natuurlijk gewoon een heel goed punt. Het grappige was dat er achter de schermen al lang een projectje bezig was om oude topics onzichtbaar te maken. Want jouw wens was ook al door anderen ingediend.
Â
Op dit moment is de schoningsactie gaande. Check dit topic voor meer informatie:Â
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.