Skip to main content

Pasen winactie: Raad jij hoeveel paaseitjes in de pot zitten?

• April 17, 2025
  • 89 reacties
  • 1068 keer bekeken
Pasen winactie: Raad jij hoeveel paaseitjes in de pot zitten?
Toon eerste bericht

89 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Graag gedaan ​@Berrie_Kaas, geniet ervan! 😍

We horen héél graag of hij net zo lekker is als het eruit ziet 😁 ​@Shyrin van KPN en ik zaten te watertanden bij de plaatjes haha 🤣

Heerlijk is ‘t ie ​@Alexandra van KPN en alle andere moderatoren. Wij konden nergens een houdbaarheidsdatum vinden dus zijn we er noodgedwongen maar direct aan begonnen, met nog een laatste paaseitje toe!, heerlijk! 😂 Nogmaals dank en nu maar weer inloggen bij het voedingscentrum met een poging om het e.e.a. weer in balans te krijgen. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 23, 2025

Wat een leuk presentje weer voor de winnaars. Ziet er goed uit ​@Berrie_Kaas, gewoon een balansdag inplannen komende week 😁

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Ook feest in huize Dicksooo, dankjewel ​@Alexandra van KPN en collegae.

Gelukkig doet mijn weegschaal het niet meer. 🙂

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 23, 2025

Kijk eens wat er in mijn brievenbus lag! 😁 Hier ben ik superblij mee. Hartelijk dank ​@Alexandra van KPN en alle moderators. Jullie zijn geweldig! 🤗😍🌟😚

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat ziet er wel echt smakelijk uit. Geniet er van! 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hééérlijk, lekker van genieten allemaal! 😍

Wat die houdbaarheidsdatum betreft ​@Berrie_Kaas, dit staat bij de gegevens van de brownie: We bereiden deze chocobom alleen met verse en topkwaliteit ingrediënten, zodat hij tot op je deurmat en ver daarna supervers blijft. Als het je lukt om ervan af te blijven, kun je er dus lekker lang mee doen!  En verderop zie ik staan ‘10 dagen’, dus je kunt er wel even mee doen, maar ik zou 'm lekker op maken nu hij het meest vers is 😁 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 24, 2025

Hééérlijk, lekker van genieten allemaal! 😍

Wat die houdbaarheidsdatum betreft ​@Berrie_Kaas, dit staat bij de gegevens van de brownie: We bereiden deze chocobom alleen met verse en topkwaliteit ingrediënten, zodat hij tot op je deurmat en ver daarna supervers blijft. Als het je lukt om ervan af te blijven, kun je er dus lekker lang mee doen!  En verderop zie ik staan ‘10 dagen’, dus je kunt er wel even mee doen, maar ik zou 'm lekker op maken nu hij het meest vers is 😁 

@Alexandra van KPN , wij wachten het 'proces van veroudering' niet af en hebben zojuist opnieuw bij een vers gezet kopje koffie een gedeelte van de Chocobom genuttigd. Vanavond nog een stukje en dan is de koek letterlijk alweer op 😄. Graag tot een volgende quiz!

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • April 24, 2025

De houdbaarheidstijd bleek hier slechts ongeveer 2 uur, er was geen houden aan. 😎

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 24, 2025

De houdbaarheidstijd bleek hier slechts ongeveer 2 uur, er was geen houden aan. 😎

Ik vraag me nu af of er naast de pot met paaseitjes ook nog wat doosjes zijn achtergebleven op de KPN burelen. Naar het schijnt zijn er moderators in het team die ook los gaan 😅

Maar als ik dit zo zie is het geen half werk wat KPN als presentje heeft gestuurd. Mooi hoor.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

No comment ​@Roy74 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 24, 2025

No comment ​@Roy74 

Mompelt iets met Gedragscode 😁🥳😅

Ik vind dat jullie ook wel een doosje verdienen met alles hier in goede banen te leiden.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • April 24, 2025

Ter afronding van het paasfeest (en wat mij betreft ter afsluiting van deze topic) ben ik nog even bij oma langs geweest en zij fluisterde mij in:

Jouw brownie is bereid met de allerbeste pure chocolade en verse roomboter. Deze heerlijke Brownie Deluxe is smeuïg van binnen, met een goede bite van buiten, wat versterkt wordt door de ambachtelijke notenmix. Hij is niet te versmaden bij een kop koffie, maar doet het ook goed als afsluitend dessert van een gezellige maaltijd samen! 

Waarvan akte!

In Oma’s keuken, ze kan er wat van! 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • April 25, 2025

Hier heb ik ook vandaag de brievenbustaart mogen bewonderen. De kleine handjes moest ik al snel weghouden ervan. Zo lekker ziet hij eruit.

We gaan er zeker van genieten. Bedankt voor de lekkernij en het was een leuke actie om aan mee te doen 😀

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 25, 2025

Ha, mooi, geniet ervan Sebas! Als ik de reacties van de anderen zo lees moet dat lukken :D