Skip to main content
Beantwoord

Pluim uitdelen aan servicedesk van KPN, kan dat?

• September 12, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste,

Ik wil graag een pluim uitdelen aan een servicedeskmedewerker van KPN, waar kan ik dat doen?

Groet

Lars

Beste antwoord door Joep1965

Dat is altijd leuk en zal zeker worden gewaardeerd. Als jij je profiel invult met relevante gegevens en bij persoonlijke gegevens het contacttijdstip en eventuele naam van de medewerker invult dat gaat een moderater er voor zorgen dat het compliment aankomt bij de juiste persoon!

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 12, 2025

Dat is altijd leuk en zal zeker worden gewaardeerd. Als jij je profiel invult met relevante gegevens en bij persoonlijke gegevens het contacttijdstip en eventuele naam van de medewerker invult dat gaat een moderater er voor zorgen dat het compliment aankomt bij de juiste persoon!

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • September 12, 2025

O, wauw, superlief bericht van je ​@Lars Jautze! En wat attent van je om hier de moeite voor te willen nemen. Ik weet zeker dat desbetreffende medewerker hier erg blij van wordt. 🤗

Fijne dag! 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Lars Jautze, welkom op onze community! Bedankt voor het compliment! Altijd fijn om te horen!😊
Als je compliment over een specifieke medewerker gaat mag je me wel een privébericht sturen, dan geef ik het door!