Maar de vraag is, wat er precies mis gaat, zodra ik probeer te reageren op een topic. Zijn er nog meer mensen, of gaat er wat mis bij Gainsight?
Ik heb er meer meldingen over gezien
Hier ook. Zeer frustrerend. Word het snel opgelost?
Hallo
Er waren sinds gisteren een hele reeks issues op het forum. Dat was in de loop van de middag gemeld aan de partij die de website van het forum beheert. De andere issues zijn vannacht opgelost. Ook voor het door jou gemelde probleem is een fix gedraaid. Ik hoop dat het door jullie genoemde probleem daardoor nu verdwenen is. We gaan het zien!
Er zijn gisteren middag en avond diverse topics voorbij geplaatst waarop niet gereageerd is omdat da gewoon niet kon.
Gewoon dan nu alsnog reageren in die topics. Ik had gisteren toevallig in dit topic ook gereageerd. Gisteren lukte dat niet, nu wel.
Hallo
Er waren sinds gisteren een hele reeks issues op het forum. Dat was in de loop van de middag gemeld aan de partij die de website van het forum beheert. De andere issues zijn vannacht opgelost. Ook voor het door jou gemelde probleem is een fix gedraaid. Ik hoop dat het door jullie genoemde probleem daardoor nu verdwenen is. We gaan het zien!
De fix heeft duidelijk gewerkt. Het probleem is (grotendeels?) opgelost.
Ik probeer altijd de tekst te kopiëren voordat ik op “Verstuur” klik. Want ik heb deze fout ook voor deze week al erg vaak gezien (grom). En dan vooral bij reacties die wat tijd kostten om te schrijven. (Ik vermoed dat het in die gevallen iets met een verlopen cookie of CSRF-token is? Nooit onderzocht.)
Het feit dat Gainsight dan niet gewoon de tekst die je getikt had laat staan is voor mij de voornaamste reden om Gainsight echt énorm slecht te vinden.
Het gebeurt wel eens dat een KPN medewerker een topic verplaatst naar een andere plek op het forum. Of ze passen de topictitel aan. Als je dan in de tussentijd een reactie zit te tikken en je wilt die versturen, dan krijg je ook een foutmelding.
Dankjewel beide voor het delen van deze puntjes van ergernis. Ik weet niet zeker of ze veranderd of verbeterd kunnen worden, zeker als reacties verplaatst worden naar een ander (of eigen) topic. Maar desondanks, we kunnen er altijd in duiken om te kijken of Gainsight hier iets mee kan, ik neem ze mee!
Dank voor het delen van de update
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.