Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen…
Wat is dit??
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen…
Wat is dit??
Nog maar een keer een makkelijke dan …
Wat zien we hier?
Een stuk kwal
‘t lijkt op een zee anemoon of zoiets...
Een stuk kwal
Die was dus te makkelijk.
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuks kan plaatsen
‘k ben benieuwd, ik heb ook al iets in gedachten...
OK, hier een detail van iets
een kaarsen aansteker, met een beveiliging?
Flesopener?
Flesopener?
Dat was snel!
Waarschijnlijk gebruikt ze zo'n ding best vaak want volgens mij is ze wel een levensgenieter.
Yaaaaaaaas!
Waar bevind zich dit gebouw? En is dit beroemd?
Wauw ik ben onder de indruk
Harry Potter heeft daar ook gelopen ... toch?
Het is een Abdij die met de auto via de M4 een uurtje of drie ten westen van Londen ligt.
Dan moet het dus wel Hogwarts zijn
Helemaal correct, het is namelijk Lacock Abbey, alwaar o.a. twee Harry Potter films zijn opgenomen.
Engelser dan dit krijg je het niet.
Oh wat ontzettend gaaf! Er zijn ook van die Harry Potter experiences, zoals in Londen. Ook in Japan, geloof ik. Met echte delen van de set, zoals ik begrepen heb. Dat lijkt me ook zo gaaf om eens te zien. Vrienden van me zijn in Londen geweest, en zijn geloof ik meer dan 3 uur onder de pannen geweest met de hele tour!
Okee next, ik weet een leuke die goed past bij de tijd van het jaar. Wat is dit?
‘n makkie dit keer… waar is dit?
Ik herinner me dit nog van heul errug lang geleden, een schoolvakantie, reis naar Engeland. Dat zijn toch de beroemde krijtrotsen? Een onneembare vestiging van de geallieerden.
Een pepernoot
Ik herinner me dit nog van heul errug lang geleden, een schoolvakantie, reis naar Engeland. Dat zijn toch de beroemde krijtrotsen? Een onneembare vestiging van de geallieerden.
Ik heb een soortgelijke herinnering aan een schoolvakantie, die rotsen die steeds dichterbij komen terwijl je op de boot bent. Prachtig
Okee next, ik weet een leuke die goed past bij de tijd van het jaar. Wat is dit?
Een pompoen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.