Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen…
Wat is dit??
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen…
Wat is dit??
Een geprepareerde pompoen voor Halloween, erg goed te zien.
Ik heb een soortgelijke herinnering aan een schoolvakantie, die rotsen die steeds dichterbij komen terwijl je op de boot bent. Prachtig
Het was ten tijde van dat ik op de LEAO zat. Ook in die tijd een live opvoering gezien van Jesus Christ Superstar .
Hahaha juist!
De hele foto was groter, had to do it aangezien ik een autoliefhebber ben :)
Dan is het meteen tijd voor de volgende, eentje die meer in mijn straatje zit. Ik denk dat deze wat moeilijker is dan de ISS die ik eerder had geplaatst:
Dan is het meteen tijd voor de volgende, eentje die meer in mijn straatje zit.
Aangezien ik niet woonachtig ben waarschijnlijk in jouw straatje (iets met 2e boom, 4e tak rechts) gok ik op een schutting. Heeft iets van gepotdekseld getimmerd hout.
Een close up van eetstokjes die nog aan elkaar vastzitten?
Ik kende de term gepotdekseld getimmerd hout nog niet, weer wat geleerd Maar dat is het niet.
Een close up van eetstokjes die nog aan elkaar vastzitten?
Ook niet.
Lamellen ?
Ik kende de term gepotdekseld getimmerd hout nog niet, weer wat geleerd Maar dat is het niet.
Ik ken het van onze veldschuur.
Je ziet het vaak op huizen, o.a. bij het huis van mijn vriendin.
Dat is een manier van het hout timmeren, je gaat met elke plank even een stukje over de andere heen zodat je een bepaald effect hebt.
Je begint met de onderste en dan ga je omhoog werken met telkens de onderkant een stukje over de bovenkant van de lagere plank.
Het zijn ook geen lamellen op de foto. Het heeft niets met een huis te maken
Ik zat in eerste instantie ook aan timmerwerk te denken, maar wellicht is het stof dat in een plooi zit oid.
meer in mijn straatje
Dit moet dan wel F1 gerelateerd zijn Maar wat is het Ik kan het niet echt plaatsen als een stuk van een auto. Close up van je pet of een ander kledingstuk?
Dit moet dan wel F1 gerelateerd zijn
Het zit inderdaad in die sferen Het wordt daarmee al wat minder breed denk ik
Mijn doet het denken aan van die houten tandenstokers.
Als het F1 gerelateerd is, moet het wel het rood van een Ferrari zijn
Dan moeten het haast wel curbstones zijn die in de bochten van het circuit liggen.
Dan moeten het haast wel curbstones zijn die in de bochten van het circuit liggen.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar eventjes googlen levert een gelijksoortige plaat op
Het zijn inderdaad curbstones
Ik had bewust alleen het rode deel gebruikt, beide delen zou te duidelijk zijn dacht ik.
verwijderd
Nog nooit gezien, wat doen die dingen?
erover heen rijden met die spleten lijkt me niet prettig
Het zijn volgens mij een soort stoepranden. Het is bij F1 niet de bedoeling om buiten de baan te rijden of bochten af te snijden. Dus dat moet op een of andere manier ontmoedigd worden. Curbstones zijn een deel van die oplossing. Volgens mij zitten er ook sensoren onder om te detecteren wanneer een coureur er daadwerkelijk te ver overheen gaat.
Ik kijk nooit naar F1.
Iemand die staat te springen om een leuke foto te plaatsen?
Is dat zo'n hangmechanisme voor een bakje van glazenwassers?
Nope, het zet wel iets in beweging.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.